Реквізити:
БО "Благодійний Фонд
"КРОК ДО УСПІХУ"
Код ЄДРПОУ 44003990
п/р UA133052990000026006043304834
в КБ «ПРИВАТБАНК»
призначення платежу: благодійні внески
Чому вчити і як вчити сучасних дітей?
Бернард Шоу сказав: «Єдиний шлях, що веде до знань, – це діяльність».
Для сучасного світу характерні стрімкі зміни, бурхливий розвиток інформаційного простору, що ставить нові вимоги перед вчителем і школою. Уже крилатими стали слова: «Дитина повинна мати не добре наповнену, а добре впорядковану голову».
Школа має бути місцем, де дітям не тільки хочеться навчатися, але й просто приємно проводити час, почуватися комфортно. Все це у школі забезпечує освітнє середовище.
Освітнє середовище – це сукупність природних, фізичних та соціальних об’єктів і суб’єктів, які впливають на формування учня, на його творчий та особистісний розвиток.
Звичайна традиційна освіта, що намагається навчити людину на все життя, має поступитися такій, що формує фундаментальну особистісну компетентність – здатність навчатися протягом усього життя.
Тернопільська спеціалізована школа №3 з поглибленим вивченням іноземних мов теж іде в ногу з часом і намагається відповідати всім освітнім нормам та критеріям.
У житті є багато доріг, якими діти крокують до успіху. Багато часу вони проводять у школі, а тому тут повинні почувати себе комфортно.У зв’язку з реформуванням освіти з 2018/2019 навчального року запроваджена концепція Нової Української Школи.
Особливістю НУШ є, поміж іншого, організація такого освітнього середовища, що сприятиме вільному розвитку творчої особистості дитини.
У НУШ зростає частка проектної, командної, групової роботи у педагогічній діяльності. Відповідно урізноманітнюються варіанти організації освітнього простору в класі. Крім класичних, використовуються новітні, наприклад, мобільні робочі місця, які легко трансформувати для групової роботи.
Освітній простір у школі – це велике утворення, що складається з освітнього простору кожного учня, кожного вчителя, кожного з батьків.
У нашій школі створені всі умови для навчання: світлі, просторі класи, кондиціонери, сучасні парти, телевізори, комп’ютери, інтерактивні дошки, фліпчарти. Сучасний дидактичний матеріал, а саме: набори літер, цифр, грошових знаків, компаси, глобуси, різноманітні таблиці, танграми, демонстраційні набори – дають можливість учням практично засвоїти і зрозуміти навчальний матеріал.
Освітнє середовище в кожному класі організовано таким чином, щоб кожна дитина почувала себе затишно і безпечно:
Кожен клас відображає ту спільноту дітей, які там навчаються.
Основна діяльність у школі – це, звичайно, навчання. Для успішного засвоєння знань нашими найменшими школярами використовуємо найрізноманітніші методи, інноваційні прийоми, інтерактивні методи навчання, вчимося в групах, змагаємось, застосовуємо елементи ейдетики, розвиваємо творчу уяву й критичне мислення.
Сьогодення вимагає від вчителя бути креативним, сучасним, інтелектуальним, комунікативним. Для того наші вчителі завжди беруть активну участь у різних семінарах, тренінгах, майстер-класах, вони постійно займаються підвищенням педагогічної майстерності. Свій досвід уміло використовують при проведенні навчальних занять. Сьогодні вчителю необхідно володіти сучасними технологіями навчання, розуміти їх цілі. Так, керівник тренінгової групи – учитель початкових класів, призер всеукраїнського конкурсу «Вчитель року – 2017» Копка Тетяна Вікторівна ділиться досвідом з вчителями школи, міста та області через проведення тренінгів, практичних семінарів з проблеми «Формування мовно-творчої особистості молодшого школяра на уроках української мови та літературного читання».
В освітньому процесі велику увагу вчителі приділяють методам, що ґрунтуються на особистісно-орієнтованому підході до учня та спрямовані на розвиток не лише творчого потенціалу, але й на вміння мислити й швидко реагувати. Педагоги використовують у своїй діяльності практичні, дослідницькі методи навчання, методи проблемного викладу навчального матеріалу, методи самостійної роботи (написання творів, віршів). Для підвищення інтересу учнів до вивчення рідної мови проводять нестандартні уроки: урок-подорож, урок-вистава, урок-екскурсія, урок-вікторина, урок-захист проектів, інтегровані уроки.
Окрім навчання, у початковій школі стало доброю традицією проводити різноманітні конкурси, свята, ігри, як-от: «Свято Весняного салату», свято «Ми вже майже другокласники», «100 днів у школі», «Козацькі забави», «Андріївські вечорниці», «А вже весна, а вже красна», Свято сміху, Свято знань, новорічні карнавали. Саме такі заходи заохочують дітей до праці, виховують любов до природи, корисної їжі, навчають гарних манер поведінки.
Наша школа виховує в дітей доброту, милосердя, співчуття. Сприяє цьому участь у благодійних ярмарках: «Благодійний осінній ярмарок», «І знов весна, і знов надії», акції «З рук в руки», «Миколай про Тебе не забуде», «Шкільний макулатуринг», «Нагодуй горобчика» тощо.
Створенню успішного освітнього середовища в школі сприяють також колективні творчі справи дітей (флешмоби, екскурсії, цікаві подорожі. Спільна робота завжди об’єднує, надихає, стимулює до розвитку креативної особистості, виховує почуття відповідальності.
Повага один до одного, взаємодопомога, яка панує між дітьми і є запорукою успіху. В успішному колективі діти тягнуться до кращого та сильнішого учня, прагнуть до вдосконалення.
Шкільна бібліотека – улюблений куточок учнів. Тут вони мають змогу у стінах школи взяти книжку улюбленого письменника, прочитати твори, які вивчаються на уроках. Бібліотекарі школи заохочують до читання, вдало знаходять підхід до найменших учнів, проводячи тематичні виставки, квести, зустрічі з відомими письменниками. У шкільній бібліотеці використовують сучасні інформаційні технології, які забезпечують комп'ютеризацію бібліотечної роботи.
У проблемних ситуаціях учні можуть знайти підтримку й допомогу в шкільного психолога. Саме він допомагає зрозуміти, чому виникають труднощі та проблеми у житті дітей та як їх уникати або долати. Така співпраця з шкільним психологом сприяє успішному навчанню та вихованню дитини.
Насамперед учителі школи дбають про здоров’я дітей, адже саме це є запорукою успіху та високих досягнень у навчанні. На уроках вчителі проводять, крім фізкультхвилинок, пальчикову гімнастику, руханку для спини, а вчителі фізкультури – цікаві й веселі перерви на оновленому майданчику.
Наш шкільний майданчик – місце для навчання й дозвілля усіх учнів школи. Тут усе облаштовано зі смаком: акуратно викладені бруківкою доріжки, зручні лавочки, розкішний амфітеатр для проведення уроків на свіжому повітрі, чудові клумби, свіжий зелений газон, острівці із штучним покриттям, сучасні тренажери, столики для їдальні просто неба. Тут красиво, ошатно, комфортно і, найголовніше, – усе пристосовано для того, аби школярам було зручно відпочивати на перервах, займатися на уроках фізкультури, пізнавати навколишній світ чи просто проводити час на свіжому повітрі в товаристві однокласників та друзів.
«Найвище, найшвидше, найдальше!» – з таким гаслом учні третьої школи займаються на оновленому спортивному майданчику, побудованому за всіма вимогами європейських стандартів. Майданчик обладнаний сучасними тренажерами на яких діти займаються під час уроків фізкультури та занять у секціях. Якості бігових доріжок можуть позаздрити навіть професійні легкоатлети.
У школі працює їдальня, яка забезпечує дітей свіжими теплими сніданками та обідами. Доповнюють їх вітамінізовані салати, корисні напої. Але смаки в дітей різні. Школа і тут подбала про своїх вихованців і відкрила для них буфет «Шкільна перерва», де можна завжди поласувати свіжою духмяною випічкою.
Улітку на базі нашої школи діє лінгвістичний табір «Поліглот», де діти проводять багато часу на свіжому повітрі, граючись, вивчають іноземні мови, ходять на екскурсії, беруть участь у різноманітних майстер-класах.
Вчителі надають учням широкі можливості для вибору досліджень, заохочують старанність, виховують відповідальність. Учитель планує освітнє середовище таким чином, щоб воно забезпечувало індивідуалізацію навчання. Обладнання, навчальні матеріали сприяють розвитку кожної дитини, а види діяльності відповідають інтересам і рівню розвитку дітей.
Освітнє середовище, орієнтоване на дитину, – це динамічне середовище, яке постійно змінюється, щоби врахувати інтереси кожної дитини та рівень її розвитку.
Успіху прагне кожен, але досягає лише той, хто діє. Сьогодні успішний учень, завтра успішна країна.
Драган Мирослава Михайлівна,
вчитель початкових класів
Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо