Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина
Оголошення
До уваги батьків майбутніх першокласників!

З 21 жовтня 2017 року розпочинає свою роботу підготовча школа, яка діє при ТСШ №3. Організаційні батьківські збори, на яких прийматимуться заяви, відбудуться  10 жовтня о 18:00   в актовому залі школи. Тел.для довідок: 52-13-17, 52-68-50.

Увага!

Ознайомитися з інформацією щодо проекту "Реконструкція благоустрою території  ТСШ № 3 з поглибленим вивченням іноземних мов ТМР по вул. Грушевського, 3 в м.Тернополі" можна ТУТ

Наша адреса
Адреса: м.Тернопіль вул. Грушевського, 3
52-68-50 (директор)
52-13-17 (заступник)
52-38-92 (бухгалтер)

Нормативна база

Основне завдання сучасної школи полягає в тому, щоб виховати творчу особистість, створити умови для її повноцінного фізичного, інтелектуального, духовного та соціального розвитку.

Педагогіка нової школи України повинна сприяти входженню дитини в контекст сучасної культури, становлення особистості як суб'єкта і стратега життя, гідного людини.

Першочерговим завданням в сучасному навчально-виховному процесі школи повинно стати виховання і стимулювання соціальної активності учнів, розвиток їх індивідуально-психологічних здібностей.

Завдання, яке ставиться перед школою як головним елементом системи освіти, полягає в тому, щоб забезпечити всіх школярів оволодінням знаннями і уміннями, які визначені відповідними програмами. Ці знання і уміння на сучасному рівні засобів і методів навчання доступні всьому контингенту школярів.

Зміст роботи практичного психолога та соціального педагога базувався на тісній співпраці з учнями, батьками, вчителями та з відповідними службами міста з метою виявлення і створення соціально-психологічних умов розвитку особистості.

Основною метою діяльності працівників соціально-психологічної служби є забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров'я і соціального благополуччя усіх його учасників. Тільки соціально-активна особистість зможе успішно оволодівати навчально-виховними програмами, прагнутиме до самовдосконалення і саморозвитку. 

Практичний психолог та соціальний педагог школи здійснювали свою роботу відповідно статей 21, 22, 57 Закону України «Про освіту», наказу Міністерства освіти України «Про затвердження Положення про психологічну службу системи освіти України» № 616 від 02.07.2009 р., наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів» № 691 від 19.10.2001р., наказу Міністерства освіти і науки «Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами» № 864 від 28.12.2006 р., наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Положення про експертизу психологічного і соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах» № 330 від 20.01.2001 р., листа Міністерства освіти і науки України від 27.08.2000 № 1/9-352 «Про планування діяльності, ведення документації і звітності усіх ланок психологічної служби системи освіти України» Етичного Кодексу соціального педагога, Етичного Кодексу психолога та інших нормативних документів і методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки.

Основна проблема, над якою працювали практичний психолог та соціальний педагог: «Формування креативного мислення учасників педагогічного процесу через запровадження інноваційних технологій та вдосконалення системи психолого-педагогічного супроводу».

Серед пріоритетних напрямків роботи практичного психолога: проведення співбесід з майбутніми першокласниками на виявлення психологічної готовності дитини до навчання в школі та надання практичних рекомендацій щодо подолання виявлених недоліків, соціально-психологічний супровід першокласників; адаптація п'ятикласників до навчання в середній школі; психологічний супровід профільного навчання, атестації вчителів тощо.

Серед пріоритетних напрямків роботи соціального педагога:

  1. Виявлення інтересів та потреб учнів, труднощів та проблем, відхилень у поведінці, рівня соціальної захищеності та адаптованості до соціального середовища.
  2. Своєчасне надання соціальної допомоги та підтримки учнів, що їх потребують.
  3. Посередництво між особистістю учня та школою, сім’єю,  середовищем, адміністративними органами; прийняття заходів із соціального захисту,  допомоги і підтримки учнів; реалізація прав і свобод особистості.
  4. Сприяння створенню психологічного комфорту і безпеки особистості учнів в школі, в сім'ї, в навколишньому соціальному середовищі.
  5. Профілактика асоціальної поведінки і правопорушень, охорона життя і здоров’я.
  6. Координація взаємодії батьків, вчителів, представників адміністрації для надання допомоги учням.

 

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×