Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина
Оголошення
Батькам майбутніх першокласників!

З 1 березня 2024 року розпочинається реєстрація у перший клас ТСШ № 3. Подати заяву можна на сайті https://school.isuo.org/
Детальніше про подачу заявок можна ознайомитися тут

Драган Мирослава Михайлівна

Драган Мирослава Михайлівна

Вчитель початкових класів
Кваліфікаційна категорія: вища
Педагогічне звання: старший учитель
Класний керівник 2-В класу
Сертифікований вчитель - 2021

Педагогічний стаж - 20 років

Педагогічне кредо: « Просто любити дитину - мало, треба знати, як любити її мудро, щоб вона прийняла наш дар і відгукнулася вихованістю»  (Шалва Амонашвілі)

Тема досвіду: Інтерактивні технології навчання в початковій школі.

Кредо інтерактивного навчання: те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу й чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.

Технологія інтерактивного навчання: організація освітнього процесу, за якої неможлива неучасть у процесі пізнання. Кожен учень має своє завдання, за виконання якого він повинен публічно прозвітувати. Від діяльності кожного учня залежить якість виконання поставленого перед групою завдання.

Мета інтерактивного навчання: створення комфортних умов навчання, при яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес.

Суть інтерактивного навчання: навчальний процес організований так, що практично всі учні залучаються до процесу пізнання – кожен учень робить свій особливий індивідуальний внесок, іде обмін знаннями, ідеями, способами діяльності; передбачається організація і розвиток діалогового спілкування, яке веде до взаєморозуміння, взаємодії, взаємного вирішення загальних, але значущих для кожного учня завдань; у ході інтерактивного навчання учні вчаться : критично мислити; вирішувати складні проблеми на основі аналізу, ситуацій і відповідної інформації; зважувати альтернативні погляди, думки; приймати продумані рішення; брати участь у дискусіях; спілкуватися з іншими людьми, навчання проходить в атмосфері доброзичливості і взаємної підтримки;

Завдання, які вирішує інтерактивне навчання:

Розвиває комунікативні вміння та навички учнів. Допомагає встановлювати емоційні контакти між учнями. Забезпечує виховну мету. Привчає учнів працювати в команді, прислухатися до думки своїх товаришів. Знімає нервове навантаження школярів, дає можливість змінювати форми їхньої діяльності, активізувати і переключати увагу. Інтерактивне навчання дозволяє дитині не лише висловлювати свою думку, погляд, оцінку, а й, почувши аргументи партнера по грі, відмовитися від своєї точки зору або навіть змінити її.

Структура інтерактивного уроку:

  • Мотивація (привернення уваги учнів до проблеми) (2 хвилини).
  • Представлення теми та очікування результатів (3 хвилини).
  • Подання необхідної інформації (5 хвилин).
  • Інтерактивна вправа (розподіл теми, презентація) (30 хвилин) .
  • Підбиття підсумків (5 хвилин).

Переваги інтерактивного навчання.

  • Формування навичок культури спілкування (вміння вести дискусію, обговорення ).
  • Вироблення вміння приймати спільні рішення.
  • Удосконалювати вміння робити аналіз, синтез, висновки та узагальнення.
  • Формування навичок ораторського мистецтва.

Самопрезентація

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×