Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина

Стрига Уляна Богданівна

Стрига Уляна Богданівна

Вчитель біології та основ здоров'я
Кваліфікаційна категорія: ІІ категорія

Педагогічний стаж - 12 років

Життєве кредо: «Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра.»

Науково-методична проблема: «Інноваційні технології, як засіб підвищення якості навчально- виховної діяльності учнів на уроках   біології»

Актуальність досвіду.

Сучасний світ вимагає від учителя переходу до нових, інноваційних методів викладання, застосування проблемних, творчих, активних прийомів при проведенні уроків. Школа разом із світовою спільнотою вступила у третє тисячоліття.    Це час сучасних технологій та інноваційних тенденцій. Людина 21 ст. – інноваційно забезпечена і розвинута особистість. Тому для сучасного суспільства впровадження інноваційних технологій в освіту має не стільки теоретичне, скільки практичне значення.

Мета цієї проблеми полягає у визначенні механізмів формування школяра як інтелектуальної, творчої, всебічно розвиненої особистості, що вміє використовувати набуті знання у сучасному світі.

Завдання дослідження.

  • забезпечити необхідні умови для розвитку творчої особистості учня;
  • формувати оптимальну модель навчання і виховання учнів, спрямовану на творчу реалізацію особистості;
  • формувати ключові компетентності особистості;
  • розвивати критичний спосіб мислення учнів;
  • забезпечити активну взаємодію усіх учнів для розвитку комунікативних якостей особистості;
  • формувати мотивацію до навчання і здобуття знань самостійно;
  • сприяти розв’язанню пізнавальних і практичних завдань, які використовуються у повсякденному житті.

У своїй діяльності я використовую різноманітні комп’ютерні технології. Серед найбільш поширених є:презентації, мультимедійні засоби, Інтернет та його сервіси.Також впроваджую тестові опитування, як засіб підготовки до домашнього завдання через Інтернет за допомогою  освітнього проекту «На Урок», освітньої платформи «Classtime».

Систематична робота з обдарованими дітьми формує інтерес  до біології і,  як результат, учні отримують перемоги на  олімпіадах та конкурсах.

 

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×