Реквізити:
БО "Благодійний Фонд
"КРОК ДО УСПІХУ"
Код ЄДРПОУ 44003990
п/р UA133052990000026006043304834
в КБ «ПРИВАТБАНК»
призначення платежу: благодійні внески
Педагогічний стаж - 6 років
Педагогічне кредо : «Давати дітям знання – мій професійний обов’язок, давати радість від навчання – поклик душі».
Життєве кредо: «Любити життя і цінувати кожну його хвилину, нести радість, у книгах шукати істину, у людях – мудрість».
Тема, над якою працюю : «Формування особистості молодшого школяра через використання проєктної діяльності».
Актуальність досвіду : В наш час особливо актуально стало питання вибору ефективних методів навчання учнів початкових класів. Перед вчителем стоїть задача не лише передати учням суму тих чи інших знань, а навчити здобувати ці знання самостійно, вміти застосовувати їх для розв’язання нових пізнавальних і практичних завдань. Реалізувати ці освітні задачі допомагає метод навчальних проєктів. Він дозволяє впровадити діяльнісний, особистісно орієнтований підхід у навчанні, застосувати знання й уміння, набуті при вивченні навальних дисциплін, інтегрувати їх у процесі роботи над проєктом. Цей метод з орієнтацією на творчу самореалізацію особистості, розвиває її можливості у процесі засвоєння нового продукту під контролем учителя, шляхом самостійних, колективних, інтерактивних дій учнів і обов’язкових презентацій результатів роботи.
Через проєктне навчання учні мають можливість використовувати не лише знання з навчальних дисциплін, а й вчитися вести перемовини, ухвалювати спільні рішення, нести відповідальність щодо ролі в навчальній команді й разом презентувати результати своєї діяльності.
Таке навчання відбувається природним шляхом, ненав’язливо, адже ціль – не вивчити, а виконати завдання, отримати результат, що дійсно мотивує дітей.
Таким чином, використання технології проєктів дозволяє поєднати навчальну діяльність з творчою, дослідницькою. Метод проєктів є сучасною педагогічною технологією, використання якої створює умови для всебічного розвитку особистості у процесі організації творчої діяльності. Успіх упровадження проєктної технології залежить від усвідомлення вчителями початкових класів її значення, знання й дотримання ними алгоритму її організації.
На мою думку, мета НУШ полягає в тому, щоб виховати дитину, яка вміє самостійно та творчо працювати і жити. Цього досягти значно складніше, ніж навчити читати, писати, лічити та розв’язувати задачі.
Починаючи з першого класу, привчаю дітей до інноваційних технологій, розвиваю критичне мислення, їх пізнавальну активність, впевненість у своїх знаннях та силах.
Серед прийомів розвитку критичного мислення в моїй практиці найбільш поширеними є :
На уроках впроваджую Технологію шести капелюхів мислення Едварда де Боно, хмару слів, технологію фішбоун.
Вважаю, що кожна дитина має можливість пропонувати свою думку, для цього створюю «ситуацію успіху». Учні вчаться працювати у команді, формується доброзичливе ставлення до опонента, формуються навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою думку, знайти альтернативне рішення проблеми.
Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо