Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина
Оголошення
ДО УВАГИ!

Реквізити:

БО "Благодійний Фонд

"КРОК ДО УСПІХУ"

Код ЄДРПОУ 44003990

п/р  UA133052990000026006043304834

в КБ «ПРИВАТБАНК»

призначення платежу: благодійні внески

Шмагай Ірина Степанівна

Шмагай Ірина Степанівна

Вчитель початкових класів
Кваліфікаційна категорія: ІІ категорія
Класний керівник 1-Б класу
Сертифікований вчитель - 2022

Педагогічний стаж - 6 років

Педагогічне кредо : «Давати дітям знання – мій професійний обов’язок, давати радість від навчання – поклик душі».

Життєве кредо: «Любити життя і цінувати кожну його хвилину, нести радість, у книгах шукати істину, у людях – мудрість».

Тема, над якою працюю : «Формування особистості молодшого школяра через використання проєктної діяльності».

Актуальність досвіду : В наш час особливо актуально стало питання вибору ефективних методів навчання учнів початкових класів. Перед вчителем стоїть задача не лише передати учням суму тих чи інших знань, а навчити здобувати ці знання самостійно, вміти застосовувати їх для розв’язання нових пізнавальних і практичних завдань.  Реалізувати ці  освітні задачі допомагає метод навчальних проєктів. Він    дозволяє впровадити діяльнісний, особистісно орієнтований  підхід у навчанні, застосувати знання й уміння, набуті при вивченні навальних дисциплін, інтегрувати їх у процесі роботи над проєктом. Цей метод з орієнтацією  на творчу самореалізацію особистості, розвиває  її можливості  у процесі засвоєння  нового продукту під контролем учителя, шляхом самостійних, колективних, інтерактивних дій учнів і обов’язкових презентацій результатів роботи.

Через проєктне навчання учні мають можливість використовувати не лише знання з навчальних дисциплін, а й вчитися вести перемовини, ухвалювати спільні рішення, нести відповідальність щодо   ролі в навчальній команді й разом презентувати результати своєї діяльності.

Таке навчання відбувається природним шляхом, ненав’язливо, адже ціль – не вивчити, а виконати завдання, отримати результат, що дійсно мотивує дітей.

Таким чином, використання технології проєктів дозволяє  поєднати навчальну діяльність з творчою, дослідницькою. Метод проєктів є сучасною педагогічною технологією, використання якої створює умови для всебічного розвитку особистості у процесі організації творчої діяльності. Успіх упровадження проєктної технології залежить від усвідомлення вчителями початкових класів її значення, знання й дотримання ними алгоритму її організації.

На мою думку, мета НУШ полягає в тому, щоб виховати дитину, яка вміє самостійно та творчо працювати і жити. Цього досягти значно складніше, ніж навчити читати, писати, лічити та розв’язувати задачі.

Починаючи з першого класу, привчаю дітей до інноваційних технологій, розвиваю критичне мислення, їх пізнавальну активність, впевненість у своїх знаннях та силах.

Серед прийомів розвитку критичного мислення в моїй практиці найбільш поширеними є :

  • складання сенканів,
  • «мозковий штурм»,
  • «Кубик Блума»,
  • читання з позначками,
  • «асоціативний кущ»,
  • кільця Венна,
  • «Мозаїка»,
  • групові форми роботи – Джиг – Соу. 

На уроках впроваджую Технологію шести капелюхів мислення Едварда де Боно, хмару слів, технологію фішбоун.

Вважаю, що кожна дитина має можливість пропонувати свою думку, для цього створюю  «ситуацію успіху». Учні вчаться працювати у команді, формується доброзичливе ставлення до опонента, формуються навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою думку, знайти альтернативне рішення проблеми.

Самопрезентація

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×