Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина
Оголошення
ДО УВАГИ!

Реквізити:

БО "Благодійний Фонд

"КРОК ДО УСПІХУ"

Код ЄДРПОУ 44003990

п/р  UA133052990000026006043304834

в КБ «ПРИВАТБАНК»

призначення платежу: благодійні внески

Сагайдак Катерина Олександрівна

Сагайдак Катерина Олександрівна

Вчитель французької мови
Кваліфікаційна категорія: вища
Класний керівник 7-Б класу

Педагогічний стаж - 13 років

Педагогічне кредо: «Якщо ви володієте знанням, дайте іншим запалити від нього свої світильники» Т.Фуллер.

Педагогічний портрет

Філософія вчителя і вимоги до нього змінюються разом з реформою освіти. Якщо колись він був єдиним джерелом інформації, то зараз повинен стати невидимим організатором освітнього процесу.

Сучасний вчитель повинен завжди вчитися, розвиватися і змінюватися. Сьогодні змінилися вимоги  і до учителя, і до учня. І велике значення мають такі чинники, як: особистість вчителя, професійна компетентність, культура взаємодії з соціумом. Але найголовніша риса вчителя, як і сто років тому, - це любов до дітей.

Я намагаюся оволодіти новими технологіями, розуміти своїх учнів, бути завжди в «тренді». Сучасна освіта – це виховувати особистість та розвивати ключові компетенції.

На сучасному етапі інтеграції до загальноєвропейського простору порушується питання про залучення сучасної людини до всесвітньої культури. Тому у своїй практиці я звертаю увагу на розвиток соціокультурних компетенцій за допомогою країнознавчого матеріалу. У старших класах використовую нестандартні уроки, ІКТ, технології критичного мислення. У молодших класах доцільним є використання ігрових та проектних технологій та парної чи групової роботи. Радію з того, що певні методи та прийоми навчання подобаються учням, і вони просять провести урок такого ж типу.

Пишаюсь переможницею ІІ і ІІІ етапів та учасницею ІV Всеукраїнського етапу олімпіади з французької мови – Савкою Олесею, призерами ІІ і ІІІ етапу – Степанюк Тетяною, Жук Дарією та Дороховою Надією. А також Струганець Соломією, яка посіла ІІ місце на захисті науково-дослідницьких робіт Малої академії наук.

Я вірю в зміни, які зараз відбуваються в освіті. Але було б непогано, якби збільшили кількість годин для вивчення другої іноземної мови. Хотілося б, щоб українським школярам дозволили самостійно вибирати собі навчальні дисципліни, щоб зменшилася кількість обов’язкових курсів. 

Від цього конкурсу я очікую покращення своєї педагогічної майстерності, знайомства з новими креативними колегами, перевірки своїх можливостей. Це хороша можливість популяризувати мову, яку я дуже люблю. « L’image la plus exacte de l’esprit français est la langue françise (Désiré Nisard). » Найточніше відображення французького духу це – французька мова. А також прагну покращити свої знання під час стажування у Франції.

Подорожі - одне з моїх найулюбленіших занять, люблю відвідувати нові місця, зустрічати цікавих людей. Хочу передавати отриманий досвід іншим. Так, у жовтні 2017 року я мала гарну можливість подорожувати зі своїми учнями. Ми відвідали французьку провінцію Овернь, мальовниче містечко Пуї-ан-Веле, де діти мали змогу дізнатися більше про систему освіти Франції у ліцеї Шарль і Андріан Дюпуї, проживаючи у сім’ях, зануритися в культуру цієї країни. Це найкращий стимул для мотивація і для вдосконалення. Ось чому я беру участь у цьому конкурсі і вірю у перемогу.

Опис досвіду роботи

Тема: "Розкриття креативних здібностей учнів на уроках французької мови шляхом використання країнознавчого матеріалу"

Матеріали з досвіду роботи:

  1.   Урок з французької мови в 10-ому класі. le visage de la france
  2.   Відкритий урок Ma douce France

 

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×