Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Оголошення
ДО УВАГИ!

Реквізити:

БО "Благодійний Фонд

"КРОК ДО УСПІХУ"

Код ЄДРПОУ 44003990

п/р  UA133052990000026006043304834

в КБ «ПРИВАТБАНК»

призначення платежу: благодійні внески

Сагайдак Вероніка Зіновіївна

Сагайдак Вероніка Зіновіївна

Вчитель української мови та літератури
Кваліфікаційна категорія: вища
Педагогічне звання: учитель-методист
Класний керівник 11-Б класу

Педагогічний стаж - 35 років

Педагогічне кредо – Лише духовно багатий учитель може виховати справжніх громадян України.

Уроки мови та літератури – це напружена, науково організована й результативна праця всіх учнів у співтворчості з учителем, яка :

  •     розвиває творчі здібності учнів;
  •     сприяє здобуванню знань учнями самостійною роботою думки;
  •     диференціює та індивідуалізує процес навчання;
  •     стимулює роботу з додатковою літературою;
  •     розвиває аналітичне мислення, вміння робити узагальнення;
  •     формує в учнів навички самооцінки та самоконтролю своєї навчальної діяльності.

Передових педагогів всіх часів об’єднувало бажання і вміння працювати, аналізувати результати своєї роботи, своїми індивідуальними якостями впливати на становлення учнів, як творчо мислячих, високоморальних, соціально адаптованих особистостей.   

Мова та література - це  предмети у шкільному розкладі, які дають унікальні можливості для розвитку критичного мислення школярів.  Тому у своїй роботі я відмовляюся від практики "нав'язування" дітям чужих      або власних думок щодо того чи іншого твору, трактування художнього образу . Прагну, щоб учні думали і висловлювали власні позиції на уроці літератури, а не лише запам'ятовували усталені істини, тому опрацьовую технології розвитку критичного мислення школярів.

Дуже важливо організувати процес навчання так, щоб дитина активно, цікаво і захоплено працювала на уроці, бачила плоди своєї праці і могла їх оцінити.

Звичайно, враховую особистісні інтереси, досвід, побажання, думки, переконання, внутрішній стан учнів.  

Проблемність — це одна із найважливіших ознак сучасного уроку літератури. Тому у своїй педагогічній скарбничці  використовую технологію проблемного навчання.Унікальність її в тому, що вона дає змогу дітям вчитися вирішувати життєві проблеми, змодельовані в художніх творах.

Життя – вічна наука. Сьогодні воно змінюється стрімко, часом непередбачувано.  Я стараюсь опановувати такі  педагогічні технології, які б допомогли мені зробити процес навчання цікавим, різноманітним, ефективним, творчим, демократичним.

Опис досвіду роботи 

Презентація досвіду роботи

Матеріали з досвіду роботи:

  1. План-конспект уроку української літератури в 7-Б класі Василь Симоненко. «Лебеді материнства».
Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×