Вчитель французької мови
Кваліфікаційна категорія:
вища
Педагогічне звання:
учитель-методист
Педагогічний стаж - 40 років
Проблема, над якою працює вчитель - Формування ключових компетентностей учнів шляхом використання цифрових технологій на уроках французької мови.
Моє вчительське кредо - «Уміє вчити той, хто вчить цікаво».
Проаналізувавши тенденцію зниження рівня шкільної підготовки з французької мови, яка позначилася в останні роки, я обрала для себе науково-методичну тему «Формування ключових компетентностей учнів шляхом використання цифрових технологій на уроках французької мови». Ця тема актуалізує розробку нових продуктивних мотиваційних механізмів, які б сприяли залученню до навчання школярів оскільки саме цей віковий період є ключовим для формувааня пізнавального інтересу.
Метою даного досвіду є : Розвиток особистих фахових компетентностей з проблеми «Формування ключових компетентностей учнів шляхом використання цифрових технологій на уроках французької мови»; пошук шляхів формування ключових компетентностей учнів та розвитку у них пізнавального інтересу до предмету. Теоретичне обґрунтування та практична розробка шляхів формування ключових компетентностей школярів і самостійності учнів на уроках французької мови.
Перед собою я поставила ряд завдань, які повинні мене і моїх учнів вести до успіху:
- Систематизувати знання, щодо теоретичних основ з проблеми формування ключових компетентностей учнів на уроках французької мови.
- Впроваджувати в роботі ефективні сучасні технології виховання в педагогічній практиці школярів, які мають цільове спрямування на розвиток кожного учня.
- Дослідити методичні та дидактичні аспекти проблеми та виявити особливості їх впливу на розвиток особистості учня.
- Закріпити набуті різнобічні знання з методики формування ключових компетентностей учнів шляхом використання цифрових технологій на уроках французької мови..
- Використовувати різноманітні форми і методи організації навчальної діяльності, систематично та цілеспрямовано проводити роботу, направлену на формування ключових компетентностей учнів.
- Підготувати матеріал для проведення позакласних заходів.
- Вивчити педагогічний досвід з обраної проблеми.
- Провести дослідно-експерементальну роботу по дослідженню рівня розвитку пізнавального інтересу до вивчення предмету(анкетування, бесіди, спостереження тощо).
- Створити банк дидактичних засобів на паперових та електронних носіях для використання на уроках французької мови.
- Розвивати творчі здібності школярів, уміння аналізувати, моделювати, прогнозувати, творчо мислити.
- Сформувати уміння учнів отримувати знання самостійно, працюючи з навчальними програмами на комп’ютері.
- Здійснювати диференційований підхід до учнів при навчанні французької мови, створювати позитивний мікроклімат в учнівському колективі.
- Створити банк обдарованих дітей і залучати їх до участі в олімпіадах з предмету.
- Створити банк завдань олімпіад (шкільних, міських, обласних, всеукраїнських).
- Створити каталог сайтів цікавого і актуального матеріалу для учнів з предмету.
- Узагальнити та популяризувати власні напрацювання.
- Освоювати та впроваджувати інноваційні педагогічні технології в практику своєї роботи.
- Створити умови для творчої діяльності учнів на уроках французької мови, застосовувати методи навчання та виховання, що стимулюють творчість, дослідництво, креативність, самостійне мислення.
- Розвивати в учнів пізнавальні навики та вміння самостійно здобувати знання, застосовувати їх на практиці.
Опис досвіду роботи
Матеріали з досвіду роботи