Реквізити:
БО "Благодійний Фонд
"КРОК ДО УСПІХУ"
Код ЄДРПОУ 44003990
п/р UA133052990000026006043304834
в КБ «ПРИВАТБАНК»
призначення платежу: благодійні внески
Педагогічний стаж - 25 років
Науково-методична проблема: «Гра як форма організації мовної ситуації на уроках англійської мови з урахуванням компетентнісного підходу з метою забезпечення соціалізації здобувачів освіти та особистнісно зорієнтованого навчання в умовах діджиталізації освітнього простору»
Об'єкт досвіду роботи: вплив гри на процес навчання і на процес формування знань, умінь, навичок.
Мета досвіду роботи:
Завдання досвіду роботи:
1) Обґрунтування необхідності застосування гри як елементу комунікативного та особистісно - орієнтованого підходу навчання іноземним мовам.
2) З'ясування вимог до ігор на уроці.
3) Розгляд структури, етапів, форм проведення ігор, місця гри на уроках на початковому етапі.
Згідно сучасних методичних засад основний акцент у викладанні іноземних мов має бути зроблений на особистісно-орієнтованому та комунікативному підходах.
Сучасна методика викладає такі ідеї та принципи в навчанні:
цінність співпраці, зокрема використання діалогів імпровізацій та ігор як основних форм роботи;
Усі вищезгадані принципи взаємопов'язані. Реалізація кожного принципу окремо не може не привести до певного підвищення ефективності навчання, але значно ефективнішим є запровадження усієї методичної системи в цілому. Найбільш повно ці ідеї та принципи можуть бути реалізовані лише при взаємодії вчителя та учня. Досягнення такої взаємодії можливе в колективних формах та методах навчання. Серед провідних методів навчання, які відносяться до найінформативніших та результативних, з точки зору сприйняття, відокремлюють такі, як:
Ігри на уроках:
На ранньому етапі навчання дітей іноземній мові, я намагаюсь зробити цей предмет цікавим і улюбленим. У молодшому шкільному віці діти дуже емоційні та рухливі, тому для мене дуже важливо врахувати у процесі навчання психологічні особливості дітей цього віку. Щоб зробити свої уроки цікавими, я намагаюсь будь-яке граматичне явище вивчати в процесі спілкування, у грі, оскільки гра робить процес вивчення іноземної мови цікавим. Гра стимулює і мотивує мовну діяльність , оскільки діти, що навчаються, опиняються в ситуації, коли актуалізується потреба що-небудь сказати, запитати, з’ясувати, довести, чимось поділитися із співбесідником . Гра дає можливість боязким невпевненим у собі учням говорити, і тим самим долати бар’єр невпевненості. В грі кожний одержує роль і повинен бути активним партнером у мовному спілкуванні. Практично весь навчальний час у грі відведений на мовну практику, при цьому не тільки той говорить , але і той хто слухає. Ігри позитивно впливають на формування пізнавальних інтересів моїх школярів, сприяють усвідомленому освоєнню іноземної мови. Мої учні вчаться активно, захоплено працюють, допомагають один одному, уважно слухають своїх товаришів, я лише управляю навчальною діяльністю.
Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо