Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина
Оголошення
Батькам майбутніх першокласників!

З 1 березня 2024 року розпочинається реєстрація у перший клас ТСШ № 3. Подати заяву можна на сайті https://school.isuo.org/
Детальніше про подачу заявок можна ознайомитися тут

Курилович Галина Володимирівна

Курилович Галина Володимирівна

Вчитель історії
Кваліфікаційна категорія: вища
Педагогічне звання: учитель-методист

Педагогічний стаж - 38 років

Педагогічне кредо: «Головне – навчити дітей мислити» Б. Брехт

Проблема над якою працюю: «Розвиток здібностей самостійної навчальної діяльності учнів шляхом впровадження технологій інформаційно – мультимедійного навчання». 

Суть досвіду полягає в застосуванні на уроках історії інформаційно – мультимедійного навчання, спрямованого на активізацію пізнавальної діяльності учнів та формування навичок самостійної роботи учнів.

Головним питанням сьогодення в системі нової освіти є опанування учнями вмінь і навичок саморозвитку особистості, що значною мірою досягається шляхом впровадження інноваційних технологій, організації процесу навчання.

Для реалізації даної проблеми у кабінеті є такі технічні засоби навчання:

  1. програвач,
  2. магнітофон,
  3. діапроектор «Летті»,
  4. телевізор,
  5. магнітна дошка,
  6. ноутбук,
  7. діапроектор «Benq»,
  8. демонстраційний екран,
  9. телевізор,
  10. принтер з функціями сканера і ксерокса.

На допомогу вчителю у кабінеті зібрано 90 електронних носіїв (компакт дисків), 15 з яких є методичними, платівки, діапозитиви, діафільми, аудіокасети, відеокасети.

Для зручності роботи створено каталог всіх наявних матеріалів у кабінеті (паперовий і електронний матеріал), каталог літератури, тематичний каталог (по темах вивчення історії).

У кабінеті розміщені стенди з історії рідного краю, зібрано публіцистичну, історичну і довідкову літературу.

Нові форми розвитку вимагають нових правил і нових шляхів досягнення результатів. Така позиція вимагає від сучасної освіти реформаційних кроків щодо оновлення її змісту та застосування нових педагогічних підходів, впровадження інформаційних і комунікаційних технологій, що модернізують навчальний процес. Використання засобів мультимедіа – один з таких кроків.

Якість і рівень засвоєння навчального матеріалу, а також вплив на активізацію пізнавальної діяльності, як показує практика і проведені дослідження, істотно зростає. Мультимедійне забезпечення вивчення історії може активізувати роботу учнів; візуальне і яскраве мультимедійне забезпечення навчального курсу перетворює урок на цікаву подорож до країни знань.

Таким чином, мультимедійні технології у навчанні унікальні і цілком збільшують активне мислення учнів і їхні комунікативні здібності в соціальній практиці. Для забезпечення ефективності мультимедіа у навчанні, потрібно відзначити що: - якість програмного забезпечення навчального курсу не єдина мета; - монітор не може замінити дошку; - PowerPoint не може зайняти місце думки учнів; - традиційні навчальні інструменти та пристрої не можна ігнорувати; - мультимедійними технологіями не варто зловживати.

Опис досвіду роботи вчителя історії

Презентація досвіду роботи 

Матеріали з досвіду роботи:

  1. Сценарій виховного заходу, присвячений героям Крут.
  2. Конспект уроку у 10 класі: "Голодомор 1932-1933рр."

 

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×