Реквізити:
БО "Благодійний Фонд
"КРОК ДО УСПІХУ"
Код ЄДРПОУ 44003990
п/р UA133052990000026006043304834
в КБ «ПРИВАТБАНК»
призначення платежу: благодійні внески
Педагогічний стаж - 14 років
Педагогічне кредо: «Учитель не той, хто вчить, а той у кого навчаються.»
Життєвий принцип: «Ніколи не зупинятися на досягнутому!»
Тема досвіду: Оптимізація навчання на уроках української мови шляхом впровадження інформаційно-комунікаційних технологій.
Актуальність досвіду
Суспільство і час ставлять перед школою нові завдання, вирішення яких вимагає нових підходів до навчання. Змінюються програми, з'являються нові підручники, технології, моделі навчання, що вимагають від учителя оволодіння та застосування в своїй практиці інновацій. Тому сьогодні перед учителем стоїть завдання будувати кожен урок так, щоб у всіх учнів був стійкий інтерес, навчальна активність і бажання творити й пізнавати, експериментувати, формулювати й перевіряти гіпотези. Без застосування ефективних педагогічних ідей, інноваційних методів та комп’ютерних технологій при підготовці таких уроків тут не обійтися. Тому впровадження інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні предметів у початковій школі спонукає мене, як учителя, шукати все нові і нові шляхи викладання їх. Поряд із традиційними методами обов'язково треба використовувати інноваційні, що можуть активізувати активну енергію учнів, направивши її в потрібне русло. Важливу роль відіграє «дозування» традиційних та інноваційних елементів. Комбінуючи на уроках інноваційні і традиційні методи роботи, створюю умови для розвитку і саморозвитку особистості учня, формую ключові й предметні компетентності, які реалізуються в прагненні й здатності до раціональної продуктивної, творчої діяльності. Це допомагає:
Отож використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови розкриває величезні можливості комп'ютера як ефективного засобу навчання. Комп'ютерні навчальні програми дозволяють тренувати різні види мовної діяльності і сполучити їх у різних комбінаціях, усвідомити мовні явища, сприяють формуванню лінгвістичних здібностей, створюють комунікативні ситуації. А учні, відповідно, мають можливість розвивати свої комунікативні здібності, накопичують фактичні знання, а також розвивають інформаційну грамотність.
Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо