Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина
Оголошення
До уваги!

Розширюємо коло наших партнерів - збільшуємо можливості для наших учнів!

Більше інформації про співпрацю Благодійного фонду  "КРОК ДО УСПІХУ" та освітньої організації SOLO WAY GLOBAL EDUCATION тут

До уваги учасників освітнього процесу!

З діяльністю Державної служби якості освіти України можна ознайомитися на офіційному вебсайті https://sqe.gov.ua/.  Про основні напрямки діяльності Державної служби якості освіти України та її територіального органу у Тернопільській області за посиланням тут.

Козіброда Марія Ярославівна

Козіброда Марія Ярославівна

Вчитель початкових класів
Кваліфікаційна категорія: І категорія
Класний керівник 3-Г класу

Педагогічне кредо: «Учитель не той, хто вчить, а той у кого навчаються.»

Життєвий принцип: «Ніколи не зупинятися на досягнутому!»

Тема досвіду:  Оптимізація навчання на уроках української  мови шляхом впровадження інформаційно-комунікаційних технологій.

Актуальність досвіду

Суспільство і час ставлять перед школою нові завдання, вирішення яких вимагає нових підходів до навчання. Змінюються програми, з'являються нові підручники, технології, моделі навчання, що вимагають від учителя оволодіння та застосування в своїй практиці інновацій. Тому сьогодні перед учителем стоїть завдання будувати кожен урок так, щоб у всіх учнів був стійкий інтерес, навчальна активність і бажання творити й пізнавати, експериментувати, формулювати й перевіряти гіпотези. Без застосування ефективних педагогічних ідей, інноваційних методів та комп’ютерних технологій при підготовці таких уроків тут не обійтися. Тому впровадження інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні предметів у початковій школі спонукає мене, як учителя, шукати все нові і нові шляхи викладання їх. Поряд із традиційними методами обов'язково треба використовувати інноваційні, що можуть активізувати активну енергію учнів, направивши її в потрібне русло. Важливу роль відіграє «дозування» традиційних та інноваційних елементів. Комбінуючи на уроках інноваційні і традиційні методи роботи, створюю умови для розвитку і саморозвитку особистості учня, формую ключові й предметні компетентності, які реалізуються в прагненні й здатності до раціональної продуктивної, творчої діяльності. Це допомагає:

  • сформувати міцні базові знання учня;
  • залучати їх до спільної діяльності;
  • спонукати учнів бути не спостерігачами, а активними учасниками  процесу навчання;
  • готувати школярів до життя в суспільстві, виробляючи в них здатність до пізнання світу й самого себе, до творчої праці, до взаємодії з іншими людьми.

Отож використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови розкриває величезні можливості комп'ютера як ефективного засобу навчання. Комп'ютерні навчальні програми дозволяють тренувати різні види мовної діяльності і сполучити їх у різних комбінаціях, усвідомити мовні явища, сприяють формуванню лінгвістичних здібностей, створюють комунікативні ситуації. А учні, відповідно, мають можливість розвивати свої  комунікативні здібності, накопичують фактичні знання, а також розвивають інформаційну грамотність.

Матеріали з досвіду роботи

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×