Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина

Коцюруба Ірина Володимирівна

Коцюруба Ірина Володимирівна

Вчитель української мови та літератури
Кваліфікаційна категорія: І категорія
Класний керівник 7-В класу

Педагогічний стаж - 12 років

Педагогічне кредо: «Працювати так, щоб навчання приносило учням радість, успіх і задоволення».

Науково-методична проблема: «Компетентнісний підхід та соціалізація особистості в умовах створення єдиного освітнього простору»

Об’єкт дослідження проблеми – процес формування ключових компетентностей  учнів, їх соціалізація в умовах створення єдиного освітнього простору.

Предмет дослідження проблеми – умови організації освітнього простору щодо формування ключових компетентностей учнів, їх соціалізації в умовах створення єдиного освітнього простору.

Мета дослідження: створення умов для формування ключових життєвих компетентностей школярів, досягнення такого рівня особистостої зрілості, який би дозволив випускникам після закінчення школи бути готовими до свідомого самовизначення з урахуванням не тільки своїх нахилів і здібностей, але й інтересів суспільства.

Очікувані результати:

- значно підвищити рівень компетентності  учнів, що готові швидко змінюватися й пристосовуватися до нових умов життя, оперувати інформацією, активно діяти, ухвалювати рішення, навчатися упродовж життя;

- ефективно реалізувати основні принципи навчання і виховання соціально компетентної особистості та збагатити освітній процес новими формами та методами на засадах інноваційної педагогіки та

Технології, методи та форми,

що використовую у навчально-виховному процесі

            Важливою та актуальною проблемою сучасної школи є правильний вибір освітніх технологій. Завдяки правильно обраним педагогічним технологіям, методам та прийомам, можна формувати ключові компетентності учнів, необхідні для повноцінного життя в суспільстві. У своїй педагогічній діяльності використовую інноваційні технології, що сприяють формуванню ключових компетентностей школярів, допомагають зробити навчальні заняття більш цікавими та доступними для учнів.

 Види інноваційних технологій, які використовую на уроках:

  1. Технологія особистісно орієнтованого навчання (спрямована на особистість, формування навичок безперервного інтелектуального саморозвитку).
  2. Технологія розвитку критичного мислення (формує творче мислення, сприяє розвитку креативності).
  3. Технологія інтерактивного навчання (спрямована на створення комфортних умов навчання, активну взаємодію всіх учнів).
  4. Ігрові технології (ефективний засіб активізації, мотиваційна за своєю діяльністю та багатофункціональна).
  5. Інформаційно-комп’ютерні технології  (підвищують ефективність самостійної роботи учнів, надають нові можливості для творчості).

Прийоми і методи (технологічна складова), які я застосовую:

  • ігрові  і рефлексивні методи та прийоми;
  • методи діагностики і самодіагностики;    
  • метод створення ситуації успіху;
  • колективні і групові форми роботи.

Матеріали з досвіду роботи

 

 

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×