Реквізити:
БО "Благодійний Фонд
"КРОК ДО УСПІХУ"
Код ЄДРПОУ 44003990
п/р UA133052990000026006043304834
в КБ «ПРИВАТБАНК»
призначення платежу: благодійні внески
Педагогічний стаж - 41 рік
Педагогічне кредо: Навчати і виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра.
Керівник тренінгової групи з проблеми "Формування мовно-творчої особистості молодшого школяра на уроках української мови та літературного читання".
Технології, методи та форми, що використовую у навчально-виховному процесі
Особливості ХХІ століття вимагають від сучасної школи формування високоосвіченої, суспільно активної, конкурентноспроможної молодої людини. Сьогодні суспільству потрібні творчі люди з високим рівнем мовної культури і духовності, здатні до саморозвитку, перетворення власного життя та життя країни на краще. Саме тому я працюю над методичною проблемою «Формування мовно-творчої особистості молодшого школяра на уроках української мови та літературного читання».
У своїй педагогічній діяльності використовую інноваційні технології, що сприяють формуванню ключових компетентностей молодшого школяра, допомагають зробити навчальні заняття більш цікавими, сучасними та доступними для учнів.
У роботі надаю перевагу:
У навчально-виховному процесі велику увагу приділяю методам, що ґрунтуються на особистісно-орієнтованому підході до учня, спрямовані на розвиток не лише творчого потенціалу, але й на вміння мислити та швидко реагувати.
Найчастіше в своїй практиці я використовую практичні, дослідницькі методи навчання, методи проблемного викладу навчального матеріалу, методи самостійної роботи (написання творів, віршів).
З метою якісної організації навчально-виховного процесу застосовую такі ефективні форми як:
Для підвищення інтересу учнів до вивчення рідної мови проводжу нестандартні уроки: урок – подорож, урок – вистава, урок – вікторина, урок – екскурсія, урок – захист проектів, інтегровані уроки.
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
(у формі есе)
В народі кажуть, що письменник живе в своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель у думках і справах своїх учнів. Я намагаюся, щоб мої учні з почуттям вдячності згадували нашу школу, тому що від самовідданої праці вчителя, невичерпної енергії, громадської активності залежить майбутнє нашого народу.
Бажання дитини вчитися у великій мірі залежить від учителя, його вміння визначити можливості школяра, його індивідуальність. А я не просто вчитель. Я – перша вчителька. Я – перший вчитель, який входить в життя дитини і її сім´ї . Мені подобається в моїй професії те, що я потрібна своїм учням кожен день, кожну годину. Потрібна батькам своїх учнів, бо вони довірили мені найдорожче, що у них є – своїх дітей. І від мене, першої вчительки, залежить, як батьки будуть ставитися до школи, чи стануть однодумцями. Потрібна колегам, з якими раджуся, ділюся проблемами та разом щоденно виконую свою роботу – таку непросту, але таку потрібну!
Головне завдання бачу в тому, щоб достукатися до найпотаємніших куточків дитячої душі, допомогти кожній дитині повірити в себе. Тому керуюся п’ятьма основними заповідями:
Прагну випустити їх у життя не просто особистостями, а творчими, активними, відповідальними громадянами та патріотами свої країни. Я вдячна своїм учням за велику співпрацю, яка робить їх і мене кращими.
Опис досвіду роботи з проблеми
"Формування мовно-творчої особистості молодшого школяра на уроках української мови та літературного читання"
Презентація досвіду роботи з проблеми
"Формування мовно-творчої особистості молодшого школяра на уроках української мови та літературного читання"
Матеріали з досвіду роботи:
Майстер-клас на тему "Методика роботи за картиною"
Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо