Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина
Оголошення
ОГОЛОШЕННЯ

Ознайомитися зі ЗВІТОМ про використані кошти (2017 р.) можна тут.

Увага!

Ознайомитися з інформацією щодо проекту "Реконструкція благоустрою території  ТСШ № 3 з поглибленим вивченням іноземних мов ТМР по вул. Грушевського, 3 в м.Тернополі" можна ТУТ

Наша адреса
Адреса: м.Тернопіль вул. Грушевського, 3
52-68-50 (директор)
52-13-17 (заступник)
52-38-92 (бухгалтер)

Копка Тетяна Вікторівна

Копка Тетяна Вікторівна

Вчитель початкових класів
Кваліфікаційна категорія: вища
Педагогічне звання: учитель-методист
Класний керівник 2-А класу
Класний керівник року-2008
Учитель року-2017

Педагогічний стаж - 35 років

Педагогічне кредо: Навчати і виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра.

Керівник тренінгової групи з проблеми "Формування мовно-творчої особистості молодшого школяра на уроках української мови та літературного читання".

Технології, методи та форми, що використовую у навчально-виховному процесі

Особливості ХХІ століття вимагають від сучасної школи формування високоосвіченої, суспільно активної, конкурентноспроможної молодої людини. Сьогодні  суспільству потрібні творчі люди з високим рівнем мовної культури і духовності, здатні до саморозвитку, перетворення  власного життя та життя країни на краще. Саме тому я працюю над методичною проблемою «Формування мовно-творчої особистості молодшого школяра на уроках української мови та літературного читання».

У своїй педагогічній діяльності використовую інноваційні  технології, що сприяють формуванню ключових компетентностей молодшого школяра,  допомагають зробити навчальні заняття більш цікавими, сучасними та доступними для  учнів. 

У роботі надаю перевагу:

  1. інтерактивним технологіям, які забезпечують формування в учнів досконале володіння навиками спілкування;
  2. ІКТ, що підвищують ефективність самостійної роботи учнів, надають абсолютно нові можливості для творчості;
  3. технології критичного мислення, яка сприяє активному навчанню учнів;
  4. проектній технології для формування пізнавальної самостійності, розвитку індивідуального та творчого мислення;
  5. ТРВЗ, що розвиває творчу особистість.

У навчально-виховному процесі велику увагу приділяю методам, що ґрунтуються на особистісно-орієнтованому підході до учня,  спрямовані на розвиток не лише творчого потенціалу, але й на вміння мислити та швидко реагувати.

Найчастіше в своїй практиці я використовую практичні, дослідницькі методи навчання,  методи проблемного викладу навчального матеріалу, методи самостійної роботи (написання творів, віршів).

З метою якісної організації навчально-виховного процесу застосовую такі ефективні форми як:

  1. індивідуальна;
  2. робота в парах;
  3. робота в групах.

Для підвищення інтересу учнів до вивчення рідної мови проводжу  нестандартні уроки: урок – подорож, урок – вистава, урок – вікторина, урок – екскурсія, урок – захист проектів, інтегровані уроки.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»
(у формі есе)

В народі кажуть, що письменник живе в своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель у думках і справах своїх учнів. Я намагаюся, щоб мої учні з почуттям вдячності згадували нашу школу, тому що від самовідданої праці вчителя, невичерпної енергії, громадської активності залежить майбутнє нашого народу.

Бажання дитини вчитися у великій мірі залежить від учителя, його вміння визначити можливості школяра, його індивідуальність. А я не просто вчитель. Я – перша вчителька. Я – перший вчитель, який входить в життя дитини і її сім´ї . Мені подобається в моїй професії те, що я потрібна своїм учням кожен день, кожну годину. Потрібна батькам своїх учнів, бо вони довірили мені найдорожче, що у них є – своїх дітей. І від мене, першої вчительки, залежить, як батьки будуть ставитися до школи, чи стануть однодумцями. Потрібна колегам, з якими раджуся, ділюся проблемами та разом щоденно виконую свою роботу – таку непросту, але таку потрібну!

Головне завдання бачу в тому, щоб достукатися до найпотаємніших куточків дитячої душі, допомогти кожній дитині повірити в себе. Тому керуюся п’ятьма основними заповідями:

  • Люби учня! Любов до учня – серцевина педагогічної моральності, основа культури вчителя.
  • Вір в учня! Без віри в учня, без довіри до нього вся педагогічна мудрість, усі методи і прийоми навчання і виховання руйнуються, як будиночки з піску.
  • Знай учня! Без знання учня немає навчання, немає виховання, немає справжнього педагога. Якомога глибше знати духовний світ кожного учня – перше і найважливіше завдання педагога.
  • Поважай учня! Не вважай себе спроможним вирішувати ті питання, які належать юній особистості.
  • Розумій учня! Вмій поставити себе на його місце, побачити світ його очима, зрозуміти, чим учень живе, до чого прагне.

Прагну випустити їх у життя не просто особистостями, а творчими, активними, відповідальними громадянами та патріотами свої країни. Я вдячна своїм учням за велику співпрацю, яка робить їх і мене кращими.

Опис досвіду роботи з проблеми
"Формування мовно-творчої особистості молодшого школяра на уроках української мови та літературного читання"

Презентація досвіду роботи з проблеми
"Формування мовно-творчої особистості молодшого школяра на уроках української мови та літературного читання"

Матеріали з досвіду роботи:

  1. Літературне читання. 2 клас. Урок-казкова фантазія. Сербська народна казка "Жбан меду". Однакові герої в різних казках.
  2. Літературне читання. 3 клас. Урок перевтілення. Тяжко тому жити, хто не хоче робити. Леонід Глібов "Коник-стрибунець".
  3. Літературне читання. 3 клас. Урок-інтелектуальна гра. Підсумок за темою "Літературні казки".
  4. Українська мова. 3 клас. Інтегрований урок (українська мова, природознавство, логіка). Складання казки "Пролісок" з деформованих речень.
  5. Українська мова. 4 клас. Урок-народознавча світлиця. Вживання прикметників у художньому та науково-популярних текстах.
  6. Українська мова. 3 клас. Урок розвитку зв'язного мовлення. Написання листа.
  7. 3 клас. Сценарій виховного заходу до Дня української пимемності та мови. Плекаймо рідну мову.
  8. 1 клас. Сценарій свята до Міжнародного дня рідної мови. Рідна мова - наче свято.

Майстер-клас на тему "Методика роботи за картиною"

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×