Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа

Гелюх Тетяна Петрівна

Гелюх Тетяна Петрівна

Вчитель німецької мови
Кваліфікаційна категорія: вища
Класний керівник 6-Г класу

Педагогічний стаж - 24 роки

Педагогічне кредо: Вчитель не той, хто вчить, а той, у кого вчаться.

Науково-методична проблема: : Використання ІКТ на уроках  німецької мови, з метою розвитку комунікативних вмінь та навичок учнів.

В сучасних умова,х головним завданням освіти є не лише отримання учнями певної суми знань, але і формування в них вмінь та навичок самостійного набування знань. B учнів, які активно працюють з комп̉’ютером , формується більш високий рівень самоосвітніх навичок. Інформаційно- культурне середовище ставить більш високі вимоги і до нас вчителів

Справжнім творчим стимулом для мене, як вчителя, є створення уроків- презентацій, які є невід'ємною частиною освітньої діяльності. Презентації допомагають  поповнити базу методичних розробок уроків.          

Але є і особливі труднощі. До труднощів організаційного порядку відноситься проблема концентрації  уваги учнів.         

Деякі діти, незалежно від віку, не можуть, в силу свого темпераменту більше 10-15 хвилин сприймати інформацію з екрану комп′ютера. Один із засобів вирішення цієї проблеми – живе спілкування з учителем, що дає можливість поєднувати різні види діяльності на уроках. Жоден комп′ютер не замінить живого спілкування з учителем.

Більш розумним є використання комп′ютера на занятті, як фрагмента уроку.  Сучасні ІКТ є основою процесу інформатизації освіти, реалізація якого дозволяє підвищити рівень комунікативних навичок навчання за допомогою більш повного використання доступної інформації.                

Важливим є те,що використання ІКТ допомагає підвищити мотивацію учнів до навчання, більш раціонально будувати процес навчання і,  таким чином, досягати гарантованих результатів.         

Безпосередньо на уроках я використовую ІКТ   при вивченні нового лексичного матеріалу, коли можна не тільки пояснити значення того чи іншого слова, а й проілюструвати його значення, при створенні , наприклад, в старших класах проектів, коли учні ознайомлюються з великою кількістю інформації за заданою темою і повинні зробити доповідь.      

На мою думку, такі елементи проектної технології доцільно використовувати майже кожного уроку.     

Я намагаюсь працювати творчо, розуміти проблеми своїх учнів, сприяти розвитку їх пізнавальних навичок, умінню орієнтуватися в інформаційному просторі, формувати незалежну точку зору та сприяти розвитку послідовного творчого мислення, комунікативних навичок, тобто формувати соціалізовану людину , яка не лише пристосована до сучасних умов життя, але здатна змінювати світ на краще.

Також багато зусиль прикладаю для згуртування колективу, для виховання у дітей почуття прекрасного , поваги до вчителів та батьків. Як класний керівник, разом з своїми учнями   підготувала та провела 26 квітня 2017 року виховний захід, присв’ячений  31 річниці аварії на ЧАЕС.

У квітні 2019р.-міський конкурс народного танцю серед шкільних колективів міста (I місце колектив «Первоцвіт» 8-Бкл).

У лютому 2020р-франко-німецький квест з 9-Б класом до дня св.Валентина.

Вже стало традицією кожного року проводити тематичні виховні заходи, мета яких поглиблення знань про історію країн Європи, особливості звичаїв та традицій, культурну спадщину європейських народів, а також утвердження розуміння необхідності вивчення іноземних мов, бо наше місце  у Європейському Союзі. У травні 2019року,як керівник шкільного євро клубу «Eurobridge», разом з командою учнів 8-Б класу брала участь у IX форумі шкільних євро клубів міста, де учні вибороли кубок у номінації «Толерантна Європа» та грамоту за найоригінальнішу презентацію на тему:»Особливості волонтерського руху в Європі».

У листопаді 2019року тримала подяку від ТНЕУ за участь команди євро клубу у вікторині, присв’яченій ЄС.

На усіх заходах комп’ютер став незамінним помічником. Застосування ІКТ дозволило учням  створити мультимедійні презентації по країнах ЄС (програма Power Point), віртуальні екскурсії. За допомогою ресурсів мережі «Інтернет» здійснювався швидкий та якісний пошук інформації до теми .Усі заходи пройшли на високому рівні завдяки використанню мультимедійного проектора,  програмі Windows Media, а також сумлінній співпраці вчителів та учнів.

Опис досвіду роботи

Презентація досвіду роботи

Матеріали з досвіду роботи

 

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×