Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина
Оголошення
Батькам майбутніх першокласників!

З 1 березня 2024 року розпочинається реєстрація у перший клас ТСШ № 3. Подати заяву можна на сайті https://school.isuo.org/
Детальніше про подачу заявок можна ознайомитися тут

Гандзій Наталія Богданівна

Гандзій Наталія Богданівна

Вчитель української мови та літератури
Кваліфікаційна категорія: вища
Педагогічне звання: учитель-методист

Педагогічний стаж - 27 років

Педагогічне кредо: «Навчаючи інших, завжди навчаюся сама».

Науково-методична проблема:

«Компетентнісний підхід і соціалізація особистості в умовах створення єдиного освітнього простору».

Обєкт дослідження  – процес формування ключових компетентностей учнів, їх соціалізація в умовах створення єдиного освітнього простору.

Предмет дослідження – умови організації освітнього простору щодо формування ключових компетентностей  учнів, їх соціалізації в умовах створення єдиного освітнього простору.

Мета дослідження: створення умов для формування ключових компетентностей школярів.

Очікувані результати:

  • ефективно реалізувати основні методи навчання та виховання соцільно компетентної особистості та збагатити освітній процес новими формами та засобами на засадах інноваційної педагогіки;
  • вдосконалити та підвищити рівень компетентності учнів, що готові швидко змінюватися і пристосовуватися до нових умови життя, оперувати інформацією, активно діяти, ухвалювати рішення, навчатися впродовж життя.

Види інноваційних технологій, які використовую на уроках:

  • технологія навчання, орієнтована на особистість учня (формування навичок інтелектуального саморозвитку та безперервного вдосконалення прихованих талантів);
  • технологія розвитку критичного мислення (формування креативності й емоційного інтелекту);
  • технологія інтерактивного навчання, спрямована на створення комфортних умов навчання (взаємодія всіх учнів на базі командного духу);
  • ігрові технології з активною, мотиваційною діяльністю;
  • інформаційно-комп’ютерні технології, діджиталізаця для підвищення ефективності учнів і розвитку творчих можливостей.    

Прийоми та методи (технологічна складова), які я застосовую:

  • ігрові та рефлексивні метод та прийоми;
  • методи діагностика та самодіагностики;
  • метод створення ситуації успіху;
  • колективні та групові форми роботи.

Матеріали з досвіду роботи

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×