Вчитель української мови та літератури
Кваліфікаційна категорія:
вища
Педагогічне звання:
учитель-методист
Педагогічний стаж - 27 років
Педагогічне кредо: «Навчаючи інших, завжди навчаюся сама».
Науково-методична проблема:
«Компетентнісний підхід і соціалізація особистості в умовах створення єдиного освітнього простору».
Об’єкт дослідження – процес формування ключових компетентностей учнів, їх соціалізація в умовах створення єдиного освітнього простору.
Предмет дослідження – умови організації освітнього простору щодо формування ключових компетентностей учнів, їх соціалізації в умовах створення єдиного освітнього простору.
Мета дослідження: створення умов для формування ключових компетентностей школярів.
Очікувані результати:
- ефективно реалізувати основні методи навчання та виховання соцільно компетентної особистості та збагатити освітній процес новими формами та засобами на засадах інноваційної педагогіки;
- вдосконалити та підвищити рівень компетентності учнів, що готові швидко змінюватися і пристосовуватися до нових умови життя, оперувати інформацією, активно діяти, ухвалювати рішення, навчатися впродовж життя.
Види інноваційних технологій, які використовую на уроках:
- технологія навчання, орієнтована на особистість учня (формування навичок інтелектуального саморозвитку та безперервного вдосконалення прихованих талантів);
- технологія розвитку критичного мислення (формування креативності й емоційного інтелекту);
- технологія інтерактивного навчання, спрямована на створення комфортних умов навчання (взаємодія всіх учнів на базі командного духу);
- ігрові технології з активною, мотиваційною діяльністю;
- інформаційно-комп’ютерні технології, діджиталізаця для підвищення ефективності учнів і розвитку творчих можливостей.
Прийоми та методи (технологічна складова), які я застосовую:
- ігрові та рефлексивні метод та прийоми;
- методи діагностика та самодіагностики;
- метод створення ситуації успіху;
- колективні та групові форми роботи.
Матеріали з досвіду роботи