Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина
Оголошення
Батькам майбутніх першокласників!

З 1 березня 2024 року розпочинається реєстрація у перший клас ТСШ № 3. Подати заяву можна на сайті https://school.isuo.org/
Детальніше про подачу заявок можна ознайомитися тут

Чорна Анжела Михайлівна

Чорна Анжела Михайлівна

Вчитель англійської мови
Кваліфікаційна категорія: вища
Педагогічне звання: учитель-методист

Педагогічний стаж - 35 років

Педагогічне кредо: « Бачити в кожній дитині особистість, допомогти їй повірити у себе – і вона досягне висот!

Науково-методична проблема:

Формування комунікативної компетенції учнів шляхом використання інтерактивних технологій в системі креативної освіти

Актуальність проблеми

Головна мета навчання іноземної мови полягає у формуванні в учнів комунікативної компетенції, базою якої є  вміння, сформовані на основі мовних знань та навичок. Сьогодні ми повинні навчити  школярів використовувати іноземну мову як інструмент у діалозі культур та цивілізацій сучасного світу,  підготувати їх до спілкування в реальних життєвих ситуаціях. Саме тому таким актуальним на сьогодні є питання формування мотивації і зацікавленості учнів у вивченні англійської мови.

В цьому мені допомагають технології інтерактивного навчання, суть яких полягає у тому, щоб  навчальний процес відбувався за умови постійної активної взаємодії учнів, підвищення рівня зацікавленості у вивченні предмету та комунікативної активності протягом всього уроку.

Технології реалізації:

кооперативне навчання (робота в парах, трійках, робота в малих групах, карусель, акваріум, мозаїка тощо);

колективно-групове навчання (мікрофон, незакінчені речення/розповіді, мозковий штурм, “навчаючи-вчуся” та ін.);

ситуативне моделювання (рольова гра, імітаційні ігри, драматизація, тощо);

опрацювання дискусійних питань (конференція, прес-конференція, диспут, дискусія, ток-шоу, дебати та ін.).

У школі I ступеня використовую: «Мікрофон», «Карусель», «Ask Me», метод проектів («Вітальні листівки», «Моя школа», «Мій улюбленець», «Моя сім’я»).

В  школі II – III ступеня  використовую: дослідницькі, творчі, інформаційні            проєкти. Наприклад, учні 10 класу створювали журнал мод, рекламу свого власного інтернет-кафе, рекламу свого сайту. Ці роботи були як у друкованому вигляді, так і у вигляді презентацій.

На уроках в старших класах надзвичайно актуальними є дискусійні форми роботи, які змушують учнів аналізувати думки, перш ніж їх озвучувати. Наприклад:

“Roundtable Talk” – колективна гра на вирішення спільної проблеми;

Scientific debate – навчальна суперечка-діалог, в якій учні – представники різних поглядів, відстоюють свою думку, протилежну іншим точкам зору;

 Competition in small groups – мотиваційна гра, яка спонукає учнів до комунікативної активності;

“Brainstorm” – гра, яка розвиває критичне мислення;

Roleplay – гра, яка розвиває вміння швидко реагувати та фантазувати.

Щоб зробити свої уроки видовищними  та ефективними в роботі з інформацією,я використовую такі мультимедійні комп’ютерні програми, як Powerpoint та MovieMaker, практикую проведення пошукової роботи у мережі Інтернет.

Так, за атестаційний період  проведено низку заходів:

вікторину “What? When? Where?”;

інтелектуальну гру «Ерудит»;

виховний захід «Андріївські вечорниці»; 

інтелектуальне змагання «Унікум»;

Parade of European Languages”;

виставу “Christmas Magic”;

квіз “European Languages Day”;

Захід “St. Valentine’s Day”

організація участі учнів 5-го класу        у “Let’s Cook It Competition”, тощо.

Результати та ефективність досвіду:

Робота з обдарованими учнями:

Кирилюк Тетяна- переможець та призер  II та III етапів Всеукраїнської олімпіади з англійської мови (2018 - 2020 рр.);

Мельничук Марта- переможець та призер  II, III етапів Всеукраїнської олімпіади з англійської мови (2018 - 2020 рр.);

Кирилюк Тетяна - фіналіст програми культурного обміну майбутніх лідерів FLEX 2021 р. (Американські Ради);

ІІ. Участь у конкурсах, семінарах, вебінарах:

Учасник конкурсу “Парадигма освітніх інновацій 2017” в номінації “Новий формат виховних заходів у позаурочний час”( Тема “Інтелектуальні ігри у позакласній роботі з англійської мови”;

Фіналіст конкурсу на краще календарно-тематичне планування до НМК “Destinations” рівень B1, “My Teaching Plan”,  що був організований  видавництвом MM Publishing та компанією «Лінгвіст» (2016 р.).

Учасник семінару «Використання інноваційних технологій на уроках іноземної мови в системі креативної освіти», в рамках якого провела тренінг для вчителів міста на тему “Reading Strategies” (2012 р.).

Учасник семінару-тренінгу для вчителів англійської мови, які працюють за системою “SMRT English” за участю викладачів коледжів  міста Ванкувер (2013 р.).

Постійний учасник вебінарів, що проводяться Cambridge English, Macmillan, MM Publications.

ІІІ. Видавнича діяльність:

Підготовлено до друку збірник тестів і вправ з англійської мови для 10-11-х класів загальноосвітніх та спеціалізованих навчальних закладів “Spot on Ukraine”, видавництво Лібра Терра, Тернопіль.;

розроблено електронний посібник «Тестові завдання у форматі ДПА та ЗНО для учнів 9-х - 11-х класів».;

 розроблено електронний збірник «Інтелектуальні ігри для позакласної роботи з англійської мови.

Презентація досвіду роботи

Матеріали з досвіду роботи

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×