Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина
Оголошення
До уваги батьків майбутніх першокласників!

З 21 жовтня 2017 року розпочинає свою роботу підготовча школа, яка діє при ТСШ №3. Організаційні батьківські збори, на яких прийматимуться заяви, відбудуться  10 жовтня о 18:00   в актовому залі школи. Тел.для довідок: 52-13-17, 52-68-50.

Увага!

Ознайомитися з інформацією щодо проекту "Реконструкція благоустрою території  ТСШ № 3 з поглибленим вивченням іноземних мов ТМР по вул. Грушевського, 3 в м.Тернополі" можна ТУТ

Наша адреса
Адреса: м.Тернопіль вул. Грушевського, 3
52-68-50 (директор)
52-13-17 (заступник)
52-38-92 (бухгалтер)

Типові завдання для прийому в 1-й клас

Субтест 1
Нісенітниці

Основним результатом є здатність малюка емоційно відгукуватися на "безглуздість" малюнка й уміння пояснити значеннєві помилки зображення.

Субтест 2
Просторово-арифметичний диктант

Основним завданням є уміння орієнтуватися вправо, вліво,  вниз,  вверх.

                    

Субтест 3
Послідовні картинки

Мета: виявити рівень сформованості в дитини причинно-наслідкові, просторово-часові, логічні зв’язки, уміння побудувати зв’язну послідовну розповідь.

 

Субтест 4
Геометричні фігури, розрізні малюнки

Мета: рівень образного мислення.

Субтест 5

Мета: виявити рівень сформованості довільності в малюка, а також розвиток його мовлення і загальної поінформованості.

Завдання: “Я пропоную тобі пограти гру "Так і ні", але є одна умова: кольору не називати. На мої питання потрібно відповідати "так" чи "ні".

  1. Кішки живуть у воді?
  2. Вода мокра?
  3. Щенята люблять гратися?
  4. Ти хлопчик?
  5. Які ти любиш яблука?
  6. Які у мами (тата) очі?
  7. Крокодили літають?
  8. Яка влітку трава?

Субтест 6
 Аналогії

Мета: дослідити мислення дитини, ступінь сформованості робити умовисновки за аналогією.

  • Окунь – риба, а ромашка - … (квітка).
  • Морква – город, а гриби - … (ліс).

Субтест 7
Узагальнення

1) Назвати одним словом:

  • Яблуко, груша, вишня, слива – це …
  • Шафа, стіл, ліжко, крісло – це …

2) Що таке:

  • Овочі – це …, …, …
  • Посуд – це …, …, …

3) Назвати зайве слово:

  • Корова, ведмідь, порося, теля.
  • Ромашка, ялина, дуб, береза.

Субтест 8
 Лічба

Мета: виявити рівень обчислювальних навичок учнів.

Учневі дається завдання на додавання (віднімання) чисел в межах 10, лічбу і порівняння предметів.

Субтест 9
Розкажи казку. Прочитай вірш напам’ять

Мета: виявити рівень комунікативних навичок, правильність вимови, розвиток пам’яті; інтонаційність та виразність під час декламування.

Субтест 10
Визначити об’єм короткочасної пам’яті.

Із 10 запропонованих малюнків назвати якомога більше тих, які запам’ятав.

 

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×