Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина
Оголошення
ДО УВАГИ!

Реквізити:

БО "Благодійний Фонд

"КРОК ДО УСПІХУ"

Код ЄДРПОУ 44003990

п/р  UA133052990000026006043304834

в КБ «ПРИВАТБАНК»

призначення платежу: благодійні внески

Нормативна база

Основне завдання сучасної школи полягає в тому, щоб виховати творчу особистість, створити умови для її повноцінного фізичного, інтелектуального, духовного та соціального розвитку.

Педагогіка нової школи України повинна сприяти входженню дитини в контекст сучасної культури, становлення особистості як суб'єкта і стратега життя, гідного людини.

Першочерговим завданням в сучасному навчально-виховному процесі школи повинно стати виховання і стимулювання соціальної активності учнів, розвиток їх індивідуально-психологічних здібностей.

Завдання, яке ставиться перед школою як головним елементом системи освіти, полягає в тому, щоб забезпечити всіх школярів оволодінням знаннями і уміннями, які визначені відповідними програмами. Ці знання і уміння на сучасному рівні засобів і методів навчання доступні всьому контингенту школярів.

Зміст роботи практичного психолога та соціального педагога базувався на тісній співпраці з учнями, батьками, вчителями та з відповідними службами міста з метою виявлення і створення соціально-психологічних умов розвитку особистості.

Основною метою діяльності працівників соціально-психологічної служби є забезпечення та підвищення ефективності педагогічного
процесу, захист психічного здоров'я і соціального благополуччя усіх його учасників. Тільки соціально-активна особистість зможе успішно
оволодівати навчально-виховними програмами, прагнутиме до самовдосконалення і саморозвитку.

Практичний психолог  школи здійснює свою роботу відповідно статті  76 Закону України «Про освіту», наказу Міністерства освіти України «Про затвердження Положення про психологічну службу системи освіти України» № 509 від 22.05.2018 р., наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів» № 691 від 19.10.2001р., наказу Міністерства освіти і науки «Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами» № 864 від 28.12.2006 р., наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Положення про експертизу психологічного і соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах» № 330 від 20.01.2001 р., листа Міністерства освіти і науки України від 27.08.2000 № 1/9-352 «Про планування діяльності, ведення документації і звітності усіх ланок психологічної служби системи освіти України» Етичного Кодексу соціального педагога, Етичного Кодексу психолога та інших нормативних документів і методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки.

Основна проблема, над якою працює практичний психолог: «Формування креативного мислення учасників педагогічного процесу через запровадження інноваційних технологій та вдосконалення системи психолого-педагогічного супроводу».

Пріоритетні напрямки роботи практичного психолога: проведення співбесід з майбутніми першокласниками на виявлення психологічної готовності дитини до навчання в школі, надання практичних рекомендацій щодо подолання виявлених недоліків, соціально-психологічний супровід першокласників; адаптація п'ятикласників до навчання в середній школі; психологічний супровід профільного навчання, атестації вчителів тощо.

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×