Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина
Оголошення
ДО УВАГИ!

Реквізити:

БО "Благодійний Фонд

"КРОК ДО УСПІХУ"

Код ЄДРПОУ 44003990

п/р  UA133052990000026006043304834

в КБ «ПРИВАТБАНК»

призначення платежу: благодійні внески

Задворна Мар’яна Ігорівна

Задворна Мар’яна  Ігорівна

Вчитель початкових класів
Кваліфікаційна категорія: ІІ категорія
Класний керівник 3-Б класу
Сертифікований вчитель - 2022

Педагогічний стаж - 5 років

Педагогічне кредо: Лише той Учитель, хто живе так, як навчає

Опис досвіду роботи з проблеми «Проєктна діяльність як одна з форм інноваційних методичних технологій навчання»

Проєктне навчання вже давно стало об’єктом досліджень. Чому йому приділяється стільки уваги і чому саме цей метод став номером один у НУШ? За визначенням Buck Institute for Education,  проєктне навчання – це метод, навчаючись за яким, учні, певний час досліджуючи і реагуючи на справжні, цікаві та складні питання, отримують потрібні знання та навички.

З чого  розпочати?

Хоч вчитель і виступає у процесі проектної роботи лише тренером та фасилітатором, все одно планування і успіх проекту залежить саме від вчителя. Для реалізації концепції “навчання через дію”, потрібно поставити такі питання:

  • Що ми досліджуємо? Питання та цілі дослідження.

  • Як ми досліджуємо? Як і де шукати інформацію; домовленість про те, як і де документувати інформацію.

  • Звідки? Пошук, встановлення фактів.

  • Навіщо? Виробництво продукту: підготовка та презентація матеріалу. Оцінювання (група, однокласники, самооцінювання).

Для того щоб діти дійсно були зацікавлені в роботі, я використовую «стіну бажань» або «банку бажань», де учні протягом певного часу пишуть свої ідеї щоб вони хотіли досліджувати і потім їх побажання втілюються в проектну діяльність.

Проєкт передбачає групову чи парну роботу, так діти вчаться ще й комунікувати та взаємопрацювати.

Під час проєктів важливе оцінювання і самооцінювання роботи. Щоб зекономити час організовуємо виставку робіт або я як вчитель готую таблиці, де може оцінити себе група або кожен учасник індивідуально.

Автопортрет «Той хто…»

У формі есе

Єдиний спосіб робити свою роботу добре — це любити її. Якщо ти ще не знайшов свою улюблену справу, продовжуй шукати.

Стів Джобс

Опис одного дня чи хоча б одного уроку вчителя – це ціле життя з мільйонами історій та емоцій, з щирими дитячими посмішками та розумінням в очах.

Навчаю, виховую, формую…Але цього замало. Тому прагну кожну дитину надихнути і окрилити, повірити в себе, впевнено робити крок вперед. Так влучно про це сказав Мальколм Ікс: «Освіта – це наш пропуск в майбутнє, адже завтрашній день належить тим, хто приготувався сьогодні». Тому для мене кожен урок – це не лише новий матеріал, а надія, віра у щось добре і світле. Уже чотири роки поспіль я вселяю любов до пізнання невідомого і отримую найбільший фідбек у житті.

Моє основне завдання – виховати Людину в людині, надихнувши її на великі подвиги і справжні вчинки.

Самопрезентація

Матеріали з досвіду

 

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×