Реквізити:
БО "Благодійний Фонд
"КРОК ДО УСПІХУ"
Код ЄДРПОУ 44003990
п/р UA133052990000026006043304834
в КБ «ПРИВАТБАНК»
призначення платежу: благодійні внески
Педагогічний стаж - 5 років
Педагогічне кредо: Лише той Учитель, хто живе так, як навчає
Опис досвіду роботи з проблеми «Проєктна діяльність як одна з форм інноваційних методичних технологій навчання»
Проєктне навчання вже давно стало об’єктом досліджень. Чому йому приділяється стільки уваги і чому саме цей метод став номером один у НУШ? За визначенням Buck Institute for Education, проєктне навчання – це метод, навчаючись за яким, учні, певний час досліджуючи і реагуючи на справжні, цікаві та складні питання, отримують потрібні знання та навички.
З чого розпочати?
Хоч вчитель і виступає у процесі проектної роботи лише тренером та фасилітатором, все одно планування і успіх проекту залежить саме від вчителя. Для реалізації концепції “навчання через дію”, потрібно поставити такі питання:
Що ми досліджуємо? Питання та цілі дослідження.
Як ми досліджуємо? Як і де шукати інформацію; домовленість про те, як і де документувати інформацію.
Звідки? Пошук, встановлення фактів.
Навіщо? Виробництво продукту: підготовка та презентація матеріалу. Оцінювання (група, однокласники, самооцінювання).
Для того щоб діти дійсно були зацікавлені в роботі, я використовую «стіну бажань» або «банку бажань», де учні протягом певного часу пишуть свої ідеї щоб вони хотіли досліджувати і потім їх побажання втілюються в проектну діяльність.
Проєкт передбачає групову чи парну роботу, так діти вчаться ще й комунікувати та взаємопрацювати.
Під час проєктів важливе оцінювання і самооцінювання роботи. Щоб зекономити час організовуємо виставку робіт або я як вчитель готую таблиці, де може оцінити себе група або кожен учасник індивідуально.
Автопортрет «Той хто…»
У формі есе
Єдиний спосіб робити свою роботу добре — це любити її. Якщо ти ще не знайшов свою улюблену справу, продовжуй шукати.
Стів Джобс
Опис одного дня чи хоча б одного уроку вчителя – це ціле життя з мільйонами історій та емоцій, з щирими дитячими посмішками та розумінням в очах.
Навчаю, виховую, формую…Але цього замало. Тому прагну кожну дитину надихнути і окрилити, повірити в себе, впевнено робити крок вперед. Так влучно про це сказав Мальколм Ікс: «Освіта – це наш пропуск в майбутнє, адже завтрашній день належить тим, хто приготувався сьогодні». Тому для мене кожен урок – це не лише новий матеріал, а надія, віра у щось добре і світле. Уже чотири роки поспіль я вселяю любов до пізнання невідомого і отримую найбільший фідбек у житті.
Моє основне завдання – виховати Людину в людині, надихнувши її на великі подвиги і справжні вчинки.
Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо