Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина
Оголошення
ДО УВАГИ!

Реквізити:

БО "Благодійний Фонд

"КРОК ДО УСПІХУ"

Код ЄДРПОУ 44003990

п/р  UA133052990000026006043304834

в КБ «ПРИВАТБАНК»

призначення платежу: благодійні внески

Єгорова Наталія Євгенівна

Єгорова Наталія Євгенівна

Вчитель англійської мови
Кваліфікаційна категорія: вища
Педагогічне звання: учитель-методист

Педагогічний стаж - 39 років

Науково-методична проблема: Формування комунікативної компетенції учнів шляхом використання мультимедійних технологій

Актуальність проблеми

Актуальність дослідження полягає у тому, що володіння навичками іншомовної комунікативної компетентності стало розглядатися як засіб соціалізації, засіб, що об’єднує держави і народи. Саме тому сьогодні необхідно приділяти серйозну увагу ефективності та якості процесу навчання іноземних мов.

Новітня парадигма шкільної іншомовної освіти має комунікативно-діяльнісний  характер процесу оволодіння іноземною мовою, враховуючи міжкультурне спрямування його змісту.

Я працюю над даною проблемою вже не перший рік. Роблячи свій вибір, не сумнівалась у важливості науково-методичної проблеми для роботи. Сучасний соціокультурний процес характеризується глобалізацією масмедійного та мультімедійного простору. Нині важливого значення набуває впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес. В Україні прийнята державна цільова програма «Сто відсотків», метою якої є впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій.Використання ІКТ в цілому та мультимедійного супроводу (далі МС) зокрема під час навчально-виховного процесу має такі основні переваги:

Серед переваг використання мультимедійних технологій у процесі вивчення англійської мови можна виокремити наступні:

  • Подача навчального матеріалу з використанням відео, аудіо, зображень і схем з метою активізації пізнавальних процесів учнів;
  • Можливість індивідуального підходу до кожного учня, враховуючи темп засвоєння нових знань та диференціації завдань;
  • Автоматизований контроль знань, умінь та навичок, з метою економії часу та збільшення об’єктивності в оцінюванні; 
  • Активізація уваги та пізнавальної діяльності через впровадження інтерактивного навчання;
  • Підвищення активності учнів через потребу в реалізації їх творчих здібностей, ініціативності та самостійності;
  • Занурення в атмосферу спілкування носіїв мови через впровадження у навчальний процес відповідних інформаційних систем.

Опис досвіду роботи

Презентація досвіду роботи

Матеріали з досвіду роботи

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×