Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина
Оголошення
ДО УВАГИ!

Реквізити:

БО "Благодійний Фонд

"КРОК ДО УСПІХУ"

Код ЄДРПОУ 44003990

п/р  UA133052990000026006043304834

в КБ «ПРИВАТБАНК»

призначення платежу: благодійні внески

Коваль Олена Іванівна

Коваль Олена Іванівна

Вчитель інформатики
Вчитель математики
Кваліфікаційна категорія: І категорія
Класний керівник 7-В класу

Педагогічний стаж - 8 років

Педагогічне кредо:  «Тільки той стане справжнім учителем, хто ніколи не забуває, що сам був  дитиною...»  В. Сухомлинський

Науково-методична проблема: « Формування математичних компетентностей учнів в умовах діджиталізації з використанням технологій змішаного навчання.»

Анотація досвіду:

Останні три роки – роки викликів для освіти в Україні. Пандемія коронавірусу, а тепер повномасштабна війна, суттєво обмежили можливість дітей фізично відвідувати школу і тим самим підштовхнули освітян до пошуку нових форм та форматів навчання.

Змішане навчання або blended learning — методика, за якою учні засвоюють частину освітнього матеріалу онлайн, а частину – офлайн у класі. Діти отримують цілісний навчальний досвід із використанням сучасних інтерактивних технологій. На сьогоднішній день за технологіями змішаного навчання працює більшість шкіл України, а мінливість зовнішніх умов спонукає вчителів до застосування різних моделей змішаного навчання.

Для роботи під час дистанційного уроку  , я використовую різноманітні освітні платформи(«На Урок», Всеосвіта, Classtime)  які допомагають організувати практичну діяльність на уроках, зробити її більш цікавою. Для подання теоретичного матеріалу використовую zoom, YouTube, GoogleMeet.

Часто використовую технологію «Перевернутий клас». У цій технології домашнім завданням для учнів є робота в онлайн-середовищі: перегляд навчальних відеоматеріалів або інформаційних ресурсів для опрацювання нового навчального матеріалу або закріплення вже вивченого. Натомість у класі діти під керівництвом і за допомогою вчителя виконують практичні завдання до тієї теми, яку засвоїли вдома.

В процесі  викладання математики я застосовую  математичний додаток GeoGebra яка дозволяє візуалізувати графіки функцій та геометричні зображення, її динамічність дозволяє наочно побатити взаємозв’язок між різними величинами. Платформи  «Learningapps» ,«Liveworksheets» , «Kahoot!» ,«Padlet» дозволяють  урізноманітнити види вправ, вносити елемент гри  та отримати швидкий взаємозв’язок з учнями. Робота з ними  актуальна, як підчас дистанційного навчання так і як елемент очного уроку.

Матеріали з досвіду роботи

 

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×