Реквізити:
БО "Благодійний Фонд
"КРОК ДО УСПІХУ"
Код ЄДРПОУ 44003990
п/р UA133052990000026006043304834
в КБ «ПРИВАТБАНК»
призначення платежу: благодійні внески
Педагогічний стаж - 8 років
Педагогічне кредо: «Скажи мені – і я забуду, покажи мені – і я запам'ятаю, дай мені зробити – і я зрозумію» (Конфуцій)
Науково-методична проблема: «Впровадження компетентнісного підходу з метою активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти в умовах діджиталізації шляхом поєднання традиційних та інноваційних форм і методів навчання»
Актуальність досвіду
Духовність народу, розвиток духовної культури особистості усвідомлюються як найбільш необхідні чинники у розбудові суверенної України. Проблема формування духовності молоді вимагає принципово нових підходів до питань виховання підростаючого покоління на засадах загальнолюдських цінностей, вільного вибору життєвого шляху.
Духовність — це освіченість, яка дає найголовніше — світогляд, позитивне світосприйняття. Освіченість завжди починається з книг і бібліотек.
Активність, самостійність, творчість, здатність адаптуватися до стрімких змін — ці риси особистості стають найважливішими на сучасному етапі історичного розвитку, а їх формування потребує реалізації нових підходів до процесу навчання.
Ефективність виховання духовності засобами мистецтва забезпечується при цілеспрямованому підборі оптимальних форм та методів роботи естетичного спрямування на засадах єдності художньо-естетичних та загальнолюдських цінностей. Суспільство й держава не можуть існувати, нормально виконувати свої функції без певної системи гуманістичних духовних цінностей.
Одним із кроків підвищення ефективності уроку літератури є впровадження разом із традиційними методами навчання інтерактивних технологій навчання.
Риси сучасного уроку світової літератури:
Об’єкт дослідження – уроки зарубіжної літератури.
Предмет дослідження – методи впровадження традиційного та інноваційного підходу до вивчення зарубіжної літератури.
Мета дослідження – визначення способів активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом поєднання традиційних та інноваційних форм і методів навчання та шляхів розвитку духовності особистості засобами мистецтва слова на уроках зарубіжної літератури.
Завдання, зумовлені зазначеною вище метою:
Своєї мети досягаю завдяки:
Види навчальної діяльності на уроці зарубіжної літератури, що формують творчу особистість:
Саме уроки, на яких використовуються такі форми та елементи як створення мотиваційної установки до навчання, включення дидактичних ігор різних видів до процесу навчання, конструювання навчальної проблеми, створення навчальної ситуації, використання проблемних завдань, диференціація навчання; індивідуальна робота, робота творчих груп, створення сприятливої атмосфери, включення вчителя до уроку ситуації успіху, співробітництва; діалогу, самооцінки пов’язані з формуванням творчих здібностей, критичного мислення, уяви, емоційної сфери учня.
Види інноваційних технологій, які використовую на уроках:
Основною формою роботи на уроці зарубіжної літератури має бути дискусія. Спонукаючи думати, вчитель розвиває не тільки критичне і логічне мислення, а й зв'язне мовлення учня, допомагає йому формувати свою позицію.
Головне завдання вчителя на сучасному уроці зарубіжної літератури – залучення до творчої співпраці, до діалогу з автором усіх учнів; навчити учнів обґрунтовувати свої твердження. Але у такій ситуації він спонукає до пошуку істини, але не диктує, а розв'язує проблеми разом з учнем, нарівні з ним.
Важливо, щоб були збережені права на власну думку учня, права на свої власні переконання, щоб, вивчаючи на уроках шедеври зарубіжної літератури, вчитель виховував в учнів справжню шляхетність і толерантність.
Опис досвіду роботи вчителя зарубіжної літератури
Презентація досвіду роботи
Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо