Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина

Романів Тарас Володимирович

Романів Тарас Володимирович

Вчитель інформатики
Вчитель фізики
Кваліфікаційна категорія: І категорія
Класний керівник 10-В класу
Досягнення: учасник всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018» в номінації "Фізика", учасник всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2022» в номінації "Інформатика".

Педагогічний стаж - 12 років

Педагогічне кредо: «Талант – це лиш 10% успіху, все інше – праця»

Персональний блог вчителя: https://fizukanova.blogspot.com/

Особливості сучасного суспільства вимагають постійного розвитку та вдосконалення. Кожен з нас перебуває в безперервному процесі навчання. Тому завданням сучасної школи є формування свідомої людини, здатної легко адаптуватися до швидких змін у світі, здатної до самоаналізу, критики та вдосконалення.

У своїй професійній діяльності ставлю собі за мету виховувати у своїх учнях саме такі задатки особистості.

На своїх уроках використовую технології, що сприяють формуванню ключових компетентностей учнів. Уроки організовую так, щоб вони були сучасними, цікавими та доступними для учнів.

Форми та методи роботи:

  1. Інтерактивні технології (формують вміння працювати разом, сприяють спілкуванню та обміну досвідом).
  2. ІКТ (роблять урок «сучасним», підвищують ефективність самостійної роботи учнів, дозволяють вчителеві швидко та якісно оцінювати знання учнів за допомогою тестових завдань).
  3. Технології критичного мислення (розвивають логічне мислення учнів).
  4. Проектна діяльність (формує пізнавальну самостійність, розвиває творче мислення учнів).

Багато уваги приділяю індивідуальній і колективній (парна, групова) формам роботи, що сприяє диференціації навчання. На уроках намагаюсь створити сприятливий психологічний клімат, по мірі можливості навчити учнів спостерігати навколишню дійсність, думати, порівнювати, узагальнювати.

Науково-методична проблема: «Хмарні технології як засіб реалізації персонального інформаційно-освітнього простору сучасного вчителя»

Анотація досвіду:

На сучасному етапі розвитку суспільства цифрові технології активно використовуються для зберігання, опрацювання та поширення інформації. Інтенсивний розвиток технологій обумовлює їх використання у всіх сферах діяльності людини, у тому числі і в освітньому процесі. В таких умовах важливим є вміння вчителя орієнтуватись у полі інформаційно-комунікаційних технологій, застосовувати їх згідно потреб, розвиватись та покращувати якість свого життя.

Для облаштування та ефективної організації своєї професійної діяльності вчитель може створити персональний інформаційно-освітній простір – набір інструментів і сервісів, використання яких забезпечує досягнення власних освітніх цілей.

Матеріали з досвіду роботи:

  1. Персональний інформаційно-освітній простір сучасного вчителя (Парадигма освітніх інновацій – 2019)
  2. Приклади використання хмарних сервісів у навчанні (презентація)
  3. Вебінар для вчителів інформатики Тернопільського району на тему масиви (презентація)
  4. Фізика 8 клас. Узагальнюючий урок з теми «Електричне поле»
Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×