Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина
Оголошення
Батькам майбутніх першокласників!

З 1 березня 2024 року розпочинається реєстрація у перший клас ТСШ № 3. Подати заяву можна на сайті https://school.isuo.org/
Детальніше про подачу заявок можна ознайомитися тут

Тригук Тарас Володимирович

Тригук Тарас Володимирович

Вчитель трудового навчання
Кваліфікаційна категорія: ІІ категорія

Педагогічний стаж - 6 років

Педагогічне кредо: «Лише після невтомної праці виявляється талант».

Науково-методична проблема: «Використання нестандартних уроків у процесі трудового навчання школярів »

Вирішення проблеми, що склалася, за широким впровадженням у навчання проектно-технологічного підходу, який передбачає шлях від появи творчого задуму до реалізації готового продукту. Саме такий підхід дасть змогу формувати і розвивати творчу ініціативу, творчий пошук, створити реальні умови для реалізації індивідуальних можливостей кожного учня.

Зрозуміло, що впровадження методу проектів потребує зміни методики викладання. Вчитель повинен стати організатором дитячої творчості: скласти план роботи, запропонувати проекти виробів, які є цікавими і посильними, допомогти кожному учню у вирішенні поставлених завдань, підказати раціональні та оптимальні технологічні рішення.

Робота над проектом містить ряд етапів:

  • вибір теми проекту;
  • доведення необхідності або значення майбутнього виробу;
  • аналіз можливостей виконання проекту;
  • збір інформації, необхідної для виконання проекту;
  • висування ідеї проекту на обговорення з метою вибору оптимального варіанта;
  • планування технології виготовлення (складання ескізів, креслень, визначення послідовності технологічних операцій, вибір доцільної технології виготовлення обраної конструкції, врахування економії матеріалу);
  • виконання роботи;
  • самооцінка та захист виконаного проекту.

Отже, система роботи за методом проектів на модульній основі при токарній обробці деревини для дітей середнього шкільного віку є цікавою і доступною

Ця методика дає змогу:

  • врахувати вікові особливості учнів;
  • полегшити пошук ідей проекту;
  • підвищити варіативність однакових за призначенням виробів;
  • зекономити матеріал;
  • зацікавити конструктивною простотою рішення;
  • закріпити знання з інших предметів (математики, креслення, фізики);
  • розвинути творчі здібності;
  • відчути себе творцем.

Важливу роль у процесі вивчення предметів має розуміння учнями практичного значення навчального матеріалу, близької та далекої перспективи його застосування. Тому під час вивчення будь-якого теоретичного матеріалу вчитель повинен відразу ж окреслити галузь, в якій цей фактичний матеріал можна застосувати практично.

Опис досвіду роботи з проблеми
"Використання нестандартних уроків у процесі трудового навчання школярів"

Матеріали з досвіду роботи

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×