Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа

Криса Тетяна Михайлівна

Криса Тетяна Михайлівна

Вчитель початкових класів
Кваліфікаційна категорія: вища
Педагогічне звання: учитель-методист
Класний керівник 3-В класу

Педагогічний стаж - 24 роки

Педагогічне кредо:   «Донести до серця кожної дитини знання, досвід і практичні вміння»

Життєве кредо:  «Іди завжди вперед, незважаючи на перешкоди, бо якщо хочеш ти їх подолаєш»

Науково-методична проблема:  «Використання кейс- технології для формування життєвих компетентностей молодших школярів».

Актуальність і перспективність досвіду:

 · забезпечує підвищення ефективності навчання.

 · сприяє формуванню в учнів життєвих компетентностей.

 · сприяє позитивній мотивації школярів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні.

Мета досвіду

· створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей школярів на уроках .

 · створення атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня.

· розвиток ключових життєвих компетентностей учнів.

Актуальність теми полягає в тому, що вона одночасно не тільки відображає практичну проблему, а й актуалізує певний комплекс знань, який необхідно засвоїти при вирішені цієї проблеми, а також удало суміщає навчальну, аналітичну й виховну діяльність, що, безумовно, є дієвим та ефективним при реалізації сучасних завдань системи освіти.

Кейс-технології розвивають уміння:

  • аналізувати і встановлювати проблему;

  • чітко формулювати, висловлювати та аргументувати свою позицію;

  • спілкуватися, дискутувати, сприймати й оцінювати вербальну і невербальну інформацію;

  • приймати рішення з урахуванням конкретних умов і наявності фактичної інформації.

Кейс-технології допомагають:

  • зрозуміти, що найчастіше не буває одного єдиного вірного рішення; · виробити впевненість в собі і в своїх силах, відстоювати свою позицію і оцінювати позицію опонента;

  • cформувати стійкі навички раціональної поведінки і проектування діяльності в життєвих ситуаціях;

  • підвищити мотивацію навчання в учнів;

  • розвинути інтелектуальні навички в учнів, які будуть ними затребувані при подальшому навчанні та у професійній діяльності.

Презентація з досвіду роботи

Матеріали з досвіду роботи

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×