Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина

Іщенко Ольга Костянтинівна

Іщенко Ольга Костянтинівна

Вчитель хімії
Кваліфікаційна категорія: вища
Педагогічне звання: учитель-методист

Педагогічний стаж - 46 років

На протязі багатьох років приділяю велику увагу роботі з обдарованими учнями. Кожного року мої учні є призерами другого, третього етапів Всеукраїнської олімпіади, учасниками четвертого етапу. (Харків, Чернівці, Ужгород, Хмельницький, Дніпро, Одеса, Донецьк, Луганськ, Полтава). Неодноразово були учасниками у складі обласних команд на турнірі «Юний хімік».

Педагогічне кредо – «Школа – це тонкий і чутливий музичний    інструмент, який творить мелодію людської гармонії»   В.О. Сухомлинський

Дослідження і практика свідчать, що розвиток творчої обдарова­ності може бути затриманий, а іноді і втрачений на будь-якому ета­пі розвитку дитини. Багато спеціалістів одностайні з приводу при­чин, що заважають оптимальній реалізації природних задатків ди­тини, що їх можна розподілити на три категорії:

  • методика викладання та навчальні програми не відповідають за­питам обдарованих дітей;
  • у містах із низьким рівнем освіти розвиток дитини не стимулю­ється її оточенням, тому вона не може високо оцінити значення освіти;
  • психологічні передумови, що заважають реалізації здібностей дитини, часто закладаються в сім'ї. Батькам необхідні знання і навички, що дозволяють забезпечити належний розвиток їх­ніх обдарованих дітей.

Розвиток обдарованості може бути ефективнішим при дотриманні певних умов. Більшість дослідників проблеми обдарованості свідчать про те, що ефективності роботи з обдарованим дітьми сприяють:

  • своєчасна діагностика інтелектуальних особливостей і здібно­стей учня;
  • гуманне співробітництво учителя та учня;
  • взаємодія педагогів і батьків;
  • створення для учня ситуацій упевненості в собі;
  • забезпечення учневі права на пошук і помилку без зниження оцінки, надання можливості виправлення помилки і підвищен­ня оцінки;
  • використання такої системи управління пізнавальною діяль­ністю і заохочення її результатів, що перетворюють ситуативну впевненість на стійку;
  • підтримка ініціативи дитини у всіх видах діяльності;
  • гуманізація сфери спілкування з однолітками та дорослими;
  • надання можливості реалізації фізичної активності;
  • навчання прийомів самостійної роботи, способів самоконтро­лю, дослідницької діяльності, уміння отримувати знання само­стійно;
  • відсутність демонстрації виняткових досягнень, що спричиняють ревність і неприйняття однокласниками, але разом із цим і неприпустимість зменшення досягнень та унікальних здібностей.

                                                     Опис досвіду роботи з проблеми "Особливості роботи з обдарованими учнями"

Презентація досвіду роботи

Матеріали з досвіду роботи

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×