Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина

Гречкосій Ірина Євгенівна

Гречкосій Ірина Євгенівна

Вчитель англійської мови
Кваліфікаційна категорія: вища
Педагогічне звання: учитель-методист

Педагогічний стаж - 38 років

Науково-методична проблема: "Підвищення якості знань учнів шляхом проведення позакласних заходів та роботи з обдарованими дітьми з використанням інформаційно-комунікаційних технологій".

Маючи уже чималий досвід роботи в школі, все більше і більше переконуюсь, що педагогічна діяльність за своєю природою – творча. Працюючи, дотримуюсь поради Василя Сухомлинського:”Лише творчий вчитель може бути джерелом успіху своїх вихованців”. Адже,творчий учитель – це особистість, яка характеризується високим рівнем педагогічної креативності, відповідним рівнем знань предмету, який викладав, набутими психолого-педагогічними знаннями, уміннями та навичками. Творчість – необхідна умова становлення самого педагога, його самопізнання, розвитку та розкриття як особистості. Творчість, розвиваючи здібності, формує педагогічну талановитість учителя. Саме такими принципами я керуюсь у своїй роботі.

На мою думку, позакласна робота з іноземної мови має велике загальноосвітнє, виховне та розвиваюче значення. Ця робота не лише поглиблює і покращує  знання іноземної мови, але й сприяє також розширенню культурологічного кругозору школярів, розвитку їхньої творчої активності, естетичного смаку і, як наслідок, підвищує мотивацію до вивчення мови та культури іншої країни.

При організації та проведенні позакласного заходу від вчителя потрібно тонке і вміле спостереження і вивчення інтересів учнів, облікових та психологічних особливостей. Позакласні заходи мають величезне значення для засвоєння школярами навчального матеріалу й оволодіння додатковими знаннями з іноземної мови з використанням доступних та цікавих методів.

Готуючи та проводячи виховні заходи, дискусії, нестандартні уроки та інше я ставлю перед собою певну мету. Зокрема:

  1. Навчальну: удосконалювати вміння та навички володіння усним монологічним та діалогічним мовленням, закріпити знання учнів на різну тематику, активізувати вживання граматичних структур в мовленні, формувати навички правильної вимови звуків, удосконалювати ритміко-інтонаційні навички в говорінні та інше.
  2. Розвиваючу: зацікавити учнів у вивчанні іноземної мови, розвивати їх творчі здібності, підвищувати культуру мовлення, виховувати комунікативні потреби у пізнанні життя, розвивати мовну та слухову пам’ять, почуття прекрасного та таке інше.
  3. Виховну: виховувати в учнів старанність, наполегливість, бажання творчо працювати, виховувати національну свідомість, ментальність, любов до рідної країни, до свого народу, до рідної природи, виховувати почуття поваги до пам’яток культури, до культури інших народів і так далі.

Які очікувані та отримані результати? Це:

      -  удосконалення вмінь, навичок, набутих на уроках,

           -  розширення світогляду учнів,

- розвиток їхніх творчих здібностей, самостійності, естетичних смаків,

виховання любові і поваги до людей рідного краю і країни, мова якої вивчається.

Щоб досягнути очікуваних результатів, щоб допомогти дитині зробити перші кроки в творчості задля радісного, щасливого життя кожен учитель має плекати в собі риси креативної особистості, здатної відчувати радість, захоплення і щастя від творчої діяльності.

Тож, кожному вчителеві, який мріє бачити своїх учнів щасливими, можна адресувати слова Василя Сухомлинського:”Якщо хочеш бути красивим, працюй до самозабуття, працюй так, щоб ти відчував себе творцем, майстром, господарем в улюбленому ділі. Працюй так, щоб очі твої виражали одухотвореність великим людським щастям – щастям творчості.”

 

Матеріали з досвіду роботи

Презентація досвіду

 

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×