Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина
Оголошення
Батькам майбутніх першокласників!

З 1 березня 2024 року розпочинається реєстрація у перший клас ТСШ № 3. Подати заяву можна на сайті https://school.isuo.org/
Детальніше про подачу заявок можна ознайомитися тут

Дунець Ірина Романівна

Дунець Ірина Романівна

Вчитель початкових класів
Кваліфікаційна категорія: вища
Педагогічне звання: старший учитель
Класний керівник 4-Б класу

Педагогічний стаж - 28 років

 Педагогічне кредо: Кожен учень – особистість, в якого треба вкладати знання, уміння і частинку своєї душі.

У початковій школі формальне оцінювання має реалізовуватися шляхом формування у школяра системи ключових компетенцій, що складають його суб’єктивний досвід. Формування суб’єктивного досвіду має відбуватися за допомогою засвоєння змісту початкової освіти, представленого в різних сферах соціального досвіду:

- предметних знань (результат: « Я знаю…»);

- загальнопредметних умінь ( « Я вмію…»);

- творчості ( « Я створюю…»);

- в емоційно – ціннісній сфері ( « Я прагну…»).

Основним результатом діяльності вчителя початкових класів не повинна стати система знань,умінь і навичок сама по собі, а набір ключових компетенцій учнів в інтелектуальній, правовій,інформаційній та інших сферах особистості та створення умов її реалізації.

Проблема, над якою я працюю «Методи та інструменти формального оцінювання молодших школярів в новій українській школі»

Професія педагога – моє покликання. Без спілкування з учнями, без проведення уроків, бесід, позашкільних занять для мене немає повноцінного життя. До учнів завжди йду з відкритою душею, незмінно привітна і доброзичлива, але одночасно вимоглива. Мої учні не знають, що є завдання легші, середні і складніші, вони весь урок розв'язують складні вправи, навіть не підозрюючи про це. Такий рівень складності стає для них щоденною нормою. І, якщо це триває з уроку в урок, із року в рік, то це і є запорукою знань учнів.

Формування формального оцінювання  я впроваджує через використання інноваційних методів навчання, які включають новизну, що передбачає значні зусилля, спеціальний пошук знаходження нового способу вирішення. При цьому всі мої учні почувають себе рівноправними учасниками навчального процесу.

Основне своє завдання вбачаю в тому, щоб навчити дітей не лише бачити, але й розуміти, не лише розуміти, але й відчувати світ, прагну пробудити бажання вчитися, пізнавати нове. Тому вибираю такі форми і методи, які орієнтовані на навчання без примусу, проводжу урок не для учнів, а з учнями, роблю його живим, насиченим, таким, що приносить задоволення вихованцям. До цих занять готую різноманітні завдання. Мої учні виступають у ролі активних шукачів інформації, дослідників, доповідачів, співбесідників. Вони із задоволенням відгадують загадки, ребуси, кросворди, шаради.

Що ж допомагає мені оптимізувати навчальний процес? Ось деякі штрихи з моїх уроків:

  • Дошка, підготовлена до уроку. На ній відображені початкові фрагменти багатьох етапів уроку.
  • Використання мультимедійних презентацій.
  • Активізація діяльності учнів з перших хвилин уроку.\

      Робота на перспективу, намагання ще в початковій ланці ознайомити на доступному рівні з матеріалом, який глибше вивчатиметься в основній та старшій школі.

  • На уроці постійно проводиться індивідуальна робота з учнями.
  • Бачу кожного учня біля дошки і весь клас в цілому.
  • Високий темп уроку, ділова атмосфера, без зайвої метушні.
  • Постійно застосовую відеоролики, ігрові ситуації, проводжу нестандартні уроки, використовуючи інтерактивні методи навчання, ІКТ, проектну діяльність та здоров'язберігаючі технології.
  • Під кінець уроку, коли рівень сприйняття учнів досягає апогею, завжди розкриваю значимість щойно опанованої теми для майбутнього засвоєння матеріалу, наче спонукаю до майбутніх відкриттів.

Кожен урок знаходжу час для ігрових ситуацій, даю можливість учням позмагатися, одержати позитивні емоції від перемоги.

Опис досвіду роботи

Матеріали з досвіду роботи

 

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×