Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина

Чех Антоніна Омелянівна

Чех Антоніна Омелянівна

Вчитель початкових класів
Кваліфікаційна категорія: вища
Класний керівник 2-Г класу

Педагогічний стаж - 9 років

Педагогічне кредо: «Учень-це не посудина, яку потрібно заповнити, учень-факел, який треба запалити»

Проблема над якою працюю «Шляхи формування математичної компетентності учнів»

Мета – формування математично  вмотивованої компетентної особистості, здатної швидко орієнтуватись  в сучасному інформаційному просторі, приймати обгрунтовані рішення й вирішувати проблеми на основі отриманих  знань, умінь і навичок.

Актуальність проблеми обумовлена сучасними тенденціями в освіти, новими Державними стандартами, а саме, формуванням і розвитком інтелектуальної, вихованої, комунікабельної , успішної, творчої та  ініціативної особистості, здатної жити в сучасному суспільстві, реалізувати себе у житті.

Час змінюється… У моїй професії в ХХІ столітті може змінитися багато чого. З‘являються електронні журнали, інтерактивні дошки, електронними стають підручники. Але учитель – це незмінно. І задачі перед учителем залишаються важливі:

•дати глибокі та міцні знання;

•викликати цікавість до навчання;

•сприяти творчому розвитку кожного учня.

Елементи ключових компетентностей:

  • здатність критично мислити, знаходити різні способи для розв‘язання учбової задачі, складати алгоритм дій;
  • аналізувати та відбирати потрібні для розв‘язання задач дані чи інформацію, застосовувати ІКТ;
  • будувати зв’язні висловлювання  з використанням математичної термінології (комунікативна);
  • працювати і взаємодіяти в групі чи команді (соціальна).

Презентація досвіду роботи

Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×