Тернопільська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3

З поглибленим вивченням іноземних мов

Тернопільської міської ради
Тернопільської області

Девіз навчального закладу: Ad angusta per augusta | Через труднощі до зірок

Кредо школи: «Освіта – скарб, праця – ключ до нього»

Наприклад:  школа
Випадкова світлина
Оголошення
До уваги учнів!

Наказ № 187 від 24.10.2018 "Про організацію роботи учителів-предметників з підготовки учнів до ЗНО, ДПА, олімпіад, конкурсів та тестувань, написання наукових робіт у МАН України у 2018-2019 н.р."

До уваги!

Інформація про використання коштів для закупівлі засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів Нової української школи (тут). 

Наша адреса
Адреса: м.Тернопіль вул. Грушевського, 3
52-68-50 (директор)
52-13-17 (заступник)
52-38-92 (бухгалтер)

СОЦІО-ІГРОВИЙ СТИЛЬ РОБОТИ ЯК ЕФЕКТИВНА ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ

23/03/2018

Для того, щоб людині бути активним учасником громадського життя і реалізувати себе як особистість, необхідно постійно виявляти творчу активність, бути самостійним, мати можливість розвивати свої здібності, постійно пізнавати нове і самовдосконалюватися.

 
У новому Державному стандарті початкової освіти зазначено, що «метою початкової освіти є всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування цінностей, розвиток самостійності, творчості та допитливості».
 
Допомогти  відповідати цьому сприятиме використання такої педагогічної технології як соціо-гра. Тому з метою ознайомлення з роллю і значенням соціо-ігрової технології у соціально-особистісному розвитку та організації навчальної діяльності дитини, підвищення професійної компетентності педагогів на базі ТСШ №3 21 березня 2018 року було проведено засідання Майстерні освітніх інновацій 
(керівник Копка Т.В., ТСШ № 3)     
 
Для досягнення поставленої мети виділили наступні завдання:
1)    провести теоретичний аналіз літератури  з проблеми, що вивчається; уточнити сутність поняття «соціально-особистісний розвиток» і «соціо-ігрова технологія»;
2)    визначити стан і перспективи розвитку даного питання у початковій школі;
3)    виявити вплив соціо-ігрових технологій  на соціально-особистісний розвиток учнів 1-4 класів;
4)    організувати апробацію соціо-ігор.
 
Соціо-ігрова технологія - це розвиток дитини в ігровому спілкуванні з однолітками. Соціо-ігрова технологія спрямована на розвиток комунікативності у дітей, тому в основі даної технології лежить спілкування дітей між собою та дорослими.
 
Ця  технологія орієнтує вчителя на пошук способів такого спілкування, при якому втомлива  примусова робота уступає місце зацікавленості. Ігровий метод дозволяє зберігати пізнавальну активність і полегшувати складний процес навчання. У соціоіграх діти розкріпачуються, у них розвивається мислення, увага, активізується їх мова.
 
Під час роботи Майстерні  учасники були в ролі дітей і під керівництвом учителя  початкових класів Бенцал Н.М. грали в різні ігри, дотримуючись принципів соціо-ігрової технології, етапів роботи, культури гри.
 
Цікаві ігрові методи, навчання в русі, роботу в парах, малих групах  продемонстрували учителі Паращак Л.О., Вишневська О.В., презентуючи тематичний  «Веселковий тиждень» і тематичний «День сім’ї» .
 
Найбільше вражень на учителів справило виготовлення ЛЕПБУКІВ (разом із Копкою Т.В)., що максимально сприяє залученню молодших школярів до практичної діяльності, цілісному засвоєнню навчального матеріалу, формуванню комунікативності та емоційному ставленню до процесу навчання учнів початкових класів.
 
"Щира вдячність директору Будій Н.Д., заступнику директора Пільгун С.В., колективу вчителів початкових класів ТСШ № 3 за допомогу в організації і проведенні Майстерні освітніх інновацій, а також всім учасникам за продуктивну співпрацю." - пише у своєму блозі методист ТКМЦ НОІМ Надія Гордіюк.
               
Замовити дзвінок

Запит відправлено. Ми обов'язково Вам зателефонуємо

×
×
×